FANDOM

Streszczenie

W miasteczku odbywa się coroczny festyn.

Odcinek

Julia siedziała na sofie patrząc, jak Lily sprząta, Simon gotuje a Ender przeglądał się w lustrze. Po kilku minutach ktoś zapukał do drzwi. Julia poszła otworzyć. Stał tam Vincent. Wyglądał na szczęśliwego, a w rękach trzymał jakiś papierek - Widziałaś? Już jutro rozpocznie się Festyn! - Krzyknął Entuzjastycznie - I właśnie chciałem się spytać; czy wybierzesz się ze mną na tańce? - Spytał. Wyglądał na lekko zawstydzonego.

Jasne...czemu nie? - dziewczyna odpowiedziała po chwili namysłu - Właściwie... wiesz że to jest coroczne?... - Spytała, po czym zaprosiła go do środka. Gdy wszedł, zobaczył Lily która biegała po całym mieszkaniu. - Co tu się dzieje? - spytał zirytowany chłopak -Przyszełem tu, bo myślałem że chociaż tutaj będzie spokój! -Julia spojrzała na niego krzywo. Przewróciła oczami i powiedziała: A zaproszenie na Festyn?... - Chłopak milczał przez parę sekund, po czym powiedział - To też... A tak z innej beczki, masz jakąś sukienkę? - Spytał zaciekawiony - Eeee no wiesz...chyba? - odpowiedziała.

Gdy Vincent wyszedł, Julia powiedziała o wszystkim Lily - Hm...Daj mi trzy godziny, trochę lawendowego materiału i fioletową wstążkę... i jakąś igłę? - Kwarc był gotowy do szycia sukni dla przyjaciółki. Gdy Julia przyniosła materiały klejnotowi, ta zmierzyła ją w talii i odesłała do fryzjera. -Kiedy ja dobrze wyglądam! - Julia próbowała się bronić, lecz Klejnot wypchnął ja za drzwi i zamkną je na klucz. - Jakbym sama nie umiała ułożyć włosów... - Dziewczyna narzekała na uparty klejnot. Gdy wróciła, poszła do pokoju, gdy otworzyła drzwi, zobaczyła piękną lawendową suknię z długimi rękawami i okrągłym wcięciem w dekolcie. Przymierzyła ją. Pasowała jak ulał.

Gdy nadszedł wieczór zadzwonił dzwonek. To Vincent przyszedł po Julię. Był ubrany w Granatowy garnitur z błękitnym krawatem. - Ładnie...wyglądasz? - Powiedział cicho, po czym poszli razem na Festyn. Gdy docierali na Rynek, udało mi się usłyszeć głośną, wesołą muzykę. Gdy skręcili za najbliższą kamienicą, zobaczyli masę kolorów. Aleja zrobiona ze straganów prowadziła do głównej części imprezy, gdzie rozpoczęły się już tańce.

-Uwaga! Ci, którzy wygrają konkurs na najlepszy taniec! - prowadząca tańce podkreśliła te słowa - zostaną Królewską parą balu! - powiedziała i zeszła z drewnianej sceny. -Zatańczymy? - spytał Vinc, podając rękę Julii - Z chęcią - odpowiedziała dziewczyna podając mu nawzajem rękę. Poszli razem na środek rynku i zaczęli tańczyć. Ich taniec nie był ani zbyt chaotyczny, ani też zbyt klasyczny.  Tańczyli z piętnaście minut. Nie zauważyli, że większość par już przestała tańczyć, zostali tylko oni i Lisa z Albertem. Gdy przewodnicząca tańców ogłosiła kolejną przerwę, cała czwórka przysiadła na ławce i rozmawiała do czasu, gdy Albert krzyknął im: Wy nie macie szans na wyraną z nami!.

-Przekonamy się - Powiedział Vincent, wstając z Julią. Całą czwórka znowu poszła na rynek i zaczęli tańczyć. Gdy tańczyli, wszyscy ludzie z festynu otoczyli i ich obserwowali. Po pięciu minutach, Lisa przypadkiem się wywróciła. -To nie fair! oni oszukiwa... - Lise zagłuszył głos przewodniczącej z głośników, która ogłosiła zwycięstwo Vincenta i Julii. Para weszła na scenę i odebrała puchar.

-Możemy już wrócić do domu? - Spytała Julia - Jestem zmęczona...- szepnęła, a Vincent kiwnął głową. Oboje zeszli ze sceny i poszli w kierunku domu Julii.

Bohaterowie

  • Julia
  • Vincent
  • Simon
  • Lisa
  • Albert
  • Ender

Więcej z Fandomu

Losowa wiki