FANDOM

Streszczenie

Julia wraca na Air Land

Odcinek

Julia patrzyła na kapitana, nie mogąc w to uwierzyć. Gdy była mała, dowiedziała się jak jej ojciec miał na imię. Małe szanse by istniała osoba o takim samym imieniu i nazwisku. Popatrzyła kapitanowi Wright'owi w oczy. No, raczej w okulary. Stali tak przez kilka minut, i w końcu kapitan odwrócił się i już chciał iść, ale z jego kieszeni coś wypadło. Był to kawałek starej gazety. Dziewczyna chciała wiedzieć co tam pisze, więc odrazu schyliła się po to. Spojrzała na wycinek, na którym napisano o wypadku samochodowym. Zdążyła przeczytać tylko parę słów: ,, znaleziono niemowlę.     W aucie nie było kierow..."

Julia nie doczytała, gdyż kapitan wyrwał jej kartkę z dłoni. Spojrzała na niego. Uśmiech zniknął z jego twarzy. Ściągnął okulary spojrzał na Julię i powiedział - Pewnie chcesz znać historię? Dziewczyna kiwnęła głową. Mężczyzna zaczął opowiadać. Ufał jej, nie wiedział czemu ale jej ufał.

Gdy skończył opowiadać, Julia spytała - A jak miało na imię dziecko? Kapitan spojrzał na nią i odpowiedział: Julia...

Dziewczyna patrzyła Kapitanowi w oczy. Wiedziała już, że to jej ojciec, który rzekomo ,,Zginął na miejscu". Julia czuła żal. Nie wiedziała czemu ją zostawił, czemu nie wziął ze sobą... Wiedziała, że musi mu powiedzieć że jest jego córką. Zaczęła płakać. Kapitan spytał, co się stało.

Zostawiłeś mnie tam! Przecież to mnie zostawiłeś w ten dzień! Czy ty wiesz co ja przeżyłam? - Julia miała powiedzieć coś jeszcze, ale zauważyła łzy w jego oczach. Przytulił ją.

Musiałem cię zostawić bo...nie miałem pieniędzy! Szukałem rozpaczliwe pracy aż wkońcu trafiłem tutaj jako kapitan... Rozmawiali przez którką chwilę. Gdy Julia się uspokoiła, spytała: Możesz wrócić do Air Land? Muszę tam wrócić... - Dziewczyna nie wiedziała czy mówić mu o niebezpieczeństwie, czy nie. Nie mam jak... muszę dopłynąć do Beach City, dopiero wtedy mogę zawrócić statek... Może wtedy? - Julia kiwnęła głową. Przez następne dni rozmawiała z Ojcem i opowiadała mu swoją historię.

Gdy przybyli do Beach City, Do Julii podszedł Kapitan i powiedział: Trochę musimy poczekać do jutra, zbliża się burza. Ja muszę zostać na statku, by kontrolować załogę... wybacz - powiedział i odszedł. Julia od razu poszła do Domku Stevena. Nie musiała pukać, bo Steven odrazu ejj otworzył.

Cześć Steven! - Dziewczyna powitała chłopca - Czy wszystko dobrze? - Spytała patrząc na Ametyst i perłę siłującą się z jakimś potworem. Na litość boską Steven pomóż nam! - Krzyczała Perła. Chłopak podbiegł do nich. Próbował jakoś pomóc, ale nie udało mu się.

Może pomogę? - spytała Julia. Zobaczyła tylko że Steven kiwnął głową, więc weszła do środku z mieczem w ręku. Po kilku minutach potwór został pokonany. Cała czwórka siedziała teraz na sofie i rozmawiała, dopóki nie przyszła Granat. Pomachała Julii i poprosiła do siebie Perłę i Ametyst. Steven i Julia zostali sami.

Więc odnalazłaś ojca? Super! - Steven chciał posłuchać tej histori - Opowiesz mi tą historię jeszcze raaaaz? - chłopak nalegał. Opowiadałam ją już pięć razy! - Julia uśmiechnęła się, ale odrazu posmutniała. Co się stało? - Spytał chłopak.

Dziewczyna opowiedziała mu o Air Land, Drużynie i o statkach - I muszę tam jak najszybciej wrócić! Ale sztorm nie pozwoli na odpłynięcie statku - powiedziała ze smutkiem. Możesz przenocować tą noc u nas jeśli chcesz - powiedział entuzjastycznie - Piżama partyyy - i zaczął chodzić po domku powtarzając te słowa.

*Noc*

Było ok. drugiej w nocy. Steven spał, a klejnoty siedziały w świątyni. Julia leżała na sofie i próbowała zasnąć. Rozmyślała o Enderze, Simonie, Lily i o....Vincencie. Myśląc o tym zasnęła. Obudził ją dopiero Steven. Zjedli śniadanie i w dwójkę poszli do miasteczka. Gdzieś około popołudnia pożegnała się ze Stevenem i klejnotami i pobiegła na statek.

Wybacz że nie mogłem spędzić z tobą czasu ale wiesz...Załoga bez Kapitana to jak Pizza bez sera - Kapitan wytłumaczył się po czym popłynęli w stronę Air Land.

Bohaterowie

  • Julia
  • Steven
  • Perła
  • Ametyst
  • Granat
  • Kapitan Wright

Więcej z Fandomu

Losowa wiki