FANDOM

Streszczenie

Do klasy Julii doszedł nowy chłopak - pół klejnot.

Odcinek

Padał deszcz. Julia siedziała cicho patrząc w okno, gdy nagle nauczycielka zawołała - Dzieci! Przedstawiam wam waszego nowego kolegę, Vincenta. Vincent był wysokim brunetem, o piwnych oczach.

Po tych słowach Vincent wyszukał puste miejsce obok Julii. Cześć, jestem Vincenty, a ty? - spytał chłopak.

Julia... - odpowiedziała mu - Julia Wright. Zadzwonił dzwonek. Julia siedziała w bibliotece. Przerwa trwała zawsze piętnaście minut, więc zawsze tu szła i czytała. Tym razem Vincent był pierwszy. Składał tam origami.

Cześć - powiedział nie odwracając wzroku od papieru. Julia usiadła naprzeciwko i czytała. Nie wiedziała co powiedzieć więc spytała: Więc......Skąd jesteś?

Z Angli.... - odpowiedział - A ty? - chłopak popatrzył Julii w oczy - Beach City... - powiedziała ze smutkiem - Do piątego roku życia wychowywałam się w sierocińcu, potem adoptowała mnie rodzina Wright, a potem... - Nie mogła dokończyć.

Vincent popatrzył na Julię ze smutkiem i wrócił do składania origami. Nagle rozległ się alarm - Co się dzieje? Chłopak popatrzył na Julię - Tornado! Chodź! - Wzięła go za rękę i pobiegli za innymi klasami do piwnicy. Dało się usłyszeć jak ściany się zawalają, krzesła przewracają i jak wazony się tłuką.

Gdy było po wszystkim, wszyscy poszli do domu. Vincent zaprosił Julię do siebie, ale odmówiła.

Jak już to możemy iść do mnie - Powiedziała.  Endera i Simon'a nie było.  Usiedli przy stole i rozmawiali.

Słyszałem tu coś o jakiś ,,kamieniach", o co z tym chodzi? - Spytał Vincenty.

Po pierwsze to klejnoty, po drugie są też.... -Vincenty nagle przerwał Julii - pół klejnoty jak ja?

I tu zapadła niezręczna cisza.

Ty też? - spytała Julia - Też jesteś pół klejnotem? - spytała - Najwyraźniej - powiedział Vincenty.

Szafir - powiedział Vicek - A ja Ametyst- powiedziała Julia i przybili piątkę.

Własnie w tym momencie Ender wrócili do domu.

Może nas przedstawisz? - Spytał Ender

I wtedy Julia opowiedziała im o Vincencie.

Mogę wam pomóc bronić tą wyspę? Nie chce siedzieć bezczynnie jeśli posiadam jakąś moc lub broń! Chcę wam pomó...-Ender mu przerwał - Jeśli tylko się nauczysz korzystać z umiejętności...

Bohaterowie

  • Julia <Ametyst> Wright
  • Vincent <Szafir> Van Kokos (debiut)
  • Ender <Szmaragd>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki