FANDOM

Streszczenie

Ender i Simon idą do opuszczonego statku klejnotów.

Odcinek

Od kilku dni było ponad 30 stopni Celcjusza,  więc Julia nie wychodziła z chłodnej jaskini na gorące powietrze.

Musimy sprawdzić ten statek - powiedział Simon - Mogą tam być ważne informacje na temat Pomarańczowego Diamentu. A tymczasem siedzimy tutaj i nic nie robimy!

Wiesz że bez Julii nie pójdziemy, a od słońca może dostać udaru. Ona nie jest w pełni klejnotem, pamiętasz?- odpowiedział mu Ender.

Możecie iść, ja tu posiedzę. - powiedziała Julia sięgając po książkę - Ja sobie tu poczytam, w końcu będzie tu cicho - uśmiechnęła się i zaczęła czytać ,,Jumbo Bumbo".

Daleko jeszcze? - spytał z ciekawości Simon - I jak ten statek wygląda?

No, jest to po prostu wielki talerz. Wielki, biały talerz. - opisał krótko.

Gdy dotarli, Ender szukał wejścia. A Simon usiadł na głazie.

Mam tu coś! - krzyknął Ender. Simon podbiegł do niego. Otwarte? - Spytał Simon - Czy napewno jesteśmy tu sami?

Ender nic nie odpowiedział. Wszedł do statku. obawiając się jakiegoś klejnotu z destabilizatorem. Idź cicho - Szepnął Simon'owi. Gdy weszli do głównej Sali, odrazu musieli się schować za ekranem. Zobaczyli tam jakiś zielony klejnot.

To chyba Perydot - Szepnął Simon do Endera. Wychylił się i spojrzał na wielki ekran. Co on robi? - pytał Ender - On...Chce się skontaktować z Pomarańczowym Diamentem! - krzyknął Simon którego Ender pociągnął za ekran.

Teraz nas zauważy! - szepnął mu Ender

Perydot rozejrzał się po Sali. Gdy poszedł sprawdzić inne Sale, Ender i Simon wybiegli ze statku.

Tam Ender uderzył Simon'a w głowę i wrócili do Crystal Cave.

Juliaaaa! Musimy ci coś powiedzieć! - powiedział zdyszany Simon gdy weszli do jaskini.

Bohaterowie

  • Ender <Szmaragd>
  • Simon <Cytryn>
  • Julia <Ametyst> Wright
  • Perydot

Więcej z Fandomu

Losowa wiki