FANDOM

Streszczenie

Crystal Artists poznają historię Lily, i przy okazji nowy klejnot

Odcinek

Więc...kim byłaś na homeworld? - Spytał z ciekawością Simon. No więc - Zaczęła Lily - Powstałam tysiąc lat temu, zostałam na początku przeznaczona dla Zielonego Diamentu, lecz ostatecznie podlegałam Białemu. Chciałam walczyć, lecz Diament mówił mi że jestem za słaba, nie nadaję się z taką odwagą, i kazał mi tworzyć klejnoty. Za każdy, choć najmniejszy błąd byłam krytykowana - Lily przerwała na chwilę. Po jej policzku spłynęła jej łza. Złe wspomnienia powróciły.

Po chwili otrząsnęła się i kontynuowała opowieść - Pewnego razu, gdy znowu coś ,,specjalnie zepsułam" skazali mnie na skruszenie. Musiałam uciec. Wślizgnęłam się potajemnie do pomieszczenia, gdzie przechowywane były kapsuły. Ukradłam jedną, i uciekłam na ziemię. Trafiłam na wasz festyn. Wtedy poznałam was. W sumie to tyle.

Siedzieli chwilę w ciszy. Simon i Ender myśleli nad tą historią; za to Julia współczuła Lily. Po chwili ciszy, Simon zapytał - Masz zamiar zostać w Air Land, czy wyruszysz w świat? Lily zastanowiła się chwilę. Spojrzała na przyjaciół, i powiedziała: Jeśli pozwolicie, zostanę z wami tu, w Air Land.

Wiesz że możesz z nami zamieszkać! - wtrącił pośpiesznie Simon - Wiesz że nie mamy nic przeciw....-Simon nie dokończył bo coś  własnie wyważył drzwi. To klejnot? Zakażony klejnot? - Spytała niepewnie Lily - Ale mówiliście że one są w przedszkolach i  nigdy nie wychodzą!

Jesteśmy tak samo zdziwieni jak ty, nawet nie wiedzieliśmy że tu jest jakieś przedszkole! - Odpowiedział szybko Ender szturmując wielkiego mutanta. Gdy wszyscy atakowali potwora, nikt nie zauważył że na niebie pojawiła się czerwona, spadająca kulka, która spadała prosto na nieduży drewniany dom. Podczas walki, kula zbliżała się do domku, stwarzając wielkie niebezpieczeństwo.

Dopiero Lily to zauważyła. Nie było czasu by uciec. Nie wiedziała co robić, zamknęła oczy. Nagle usłyszała jakiś odgłos. Takie uderzenie kawałka metalu o inny kawałek metalu. Otworzyła oczy. Zobaczyła właśnie, co to było. To nie była żadna kometa jak jej się wydawało ale... oko!

Nagle jej bańka pękła, a oko spadło na ziemię obok jej. Wyszła z niej postać w czerwonej sukni, beżowych włosach i różowej cerze, która od razu upadla na ziemię. Właśnie wtedy wybiegła reszta. Simon podbiegł do Lily i spytał co się stało. Lily podeszła do istoty. Gdy zobaczyła że to klejnot, zawołała Simona.

*Wieczorem*

Gdzie ja jestem? - Tajemniczy Klejnot obudził się - co to zza miejsce i....Kim wy jesteście?! - spytał przerażony klejnot. Jesteś na Ziemi w Air Land... To Julia, Simon, Lily i Vincent, a ja to Ender. -Ender przedstawił po kolei wszystkich obecnych - a ty?

Klejnot milczał chwilę, a po chwili powiedział- Jestem Karneol, były dowódca armii Zielonego Diamentu.

Bohaterowie

  • Julia
  • Ender
  • Simon
  • Lily
  • Vincent
  • Karneol (Debiut)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki