FANDOM

Streszczenie

Simon wspomina życie na Homewolrd

Odcinek

Simon siedział w jaskini. Julia i Vincent odrabiali w jadalni lekcje. Wciąż byli zdenerwowani, bo Simon ich zostawił.

Przepraszałem was! - mówił im, ale oni go nie słuchali.

Lepiej było w Homeworld...chwila...- Simon poszedł do swojego pokoju na piętrze - Mam! - Simon wyjął z jakiegoś pudła coś jak tablet. Jak to się włącza? - Cytryn starał się uruchomić urządzenie. Gdy mu się udało, szukał jakiś zdjęć.

Czy to jest.....Zielony Diament? - Simon nie przestawał się śmiać - zapomniałem jak ona wyglądała!

I nagle znalazł jakiś filmik.

Hmmm....zobaczmy - Cytryn uruchomił filmik.

Będzie fajnie! - jakiś klejnot mówił - zobaczysz! Zielony Diament będzie wymawiać mowę na temat koloni!

Obyś miała rację - Simon odpowiedział temu klejnotowi - A tak wogóle po co robią te kolonie? Przecież i tak jesteśmy najlepsi...A ziemia jest niczego sobie! Tętni życiem bardzi niż Homeworld!

Filmik się skończył. Simon włączył kolejny.

Oto Cytryn Facetka412 - Jakiś perydot coś mówił - zostałeś stworzony jako dyplomata. Będziesz usługiwał Żółtemu Diam....-Perydot nieskończył bo właśnie do pokoju wpadła jakaś grupka - Jesteśmy Metal Team! I walczymy o dob....Czekajcie...to nie ten pokój! odwrót! odwrót!.

Po tym Cytryn wstał i wziął urządzenie którym ro nagrywano (to był ten tablet). Potem pobiegł zgłosić komuś atak.

I wtedy filmik się urwał. Simon oglądał jeszcze chwilę zdjęcia. I wtedy wspominał jak powstał i jak został dyplomatą w Homeworld. Potem zszedł na dół.

Nie uwierzycie co znalazłem! - Krzyknął Simon i pokazał Juli i Vincentowi Zdjęcia.

A potem zaczął tłumaczyć Linię życia Cytrynów, po co zostali stworzeni itp.

Bohaterowie

  • Simon <Cytryn>
  • Zielony Diament (Debiut)
  • Srebro (Debiut)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki