FANDOM

Streszczenie

Simon uczy Vincenta fuzji i jak zdobyć broń.

Odcinek

Spóźnia się - Simon nie był zbyt cierpliwym kamykiem - Jak zaraz nie przy...

Jestem! - krzyknął Vincent - spóźniłem się na autobus. Idziemy ok? - Julia przeczuwała, że zaraz rozpocznie się prawdziwa bitwa - Polana będzie dobrym miejscem...

Gdy Simon rozpoczął tłumaczyć Vincentowi jak zdobyć broń, Julia poszła na krótki spacer, gdy wróciła, zobaczyła jak Simon i Vincent się biją.

STOP - krzyknęła rzucają się na nich. - Dlaczego jak was zostawiam, od razu się bijecie!? - krzyknęła na nich.

Eeeeee, noooooooo - Simon i Vincent nic nie powiedzieli -  Słuchajcie, jeszcze raz się pobijecie, jeden z was trafi do bańki - powiedziała ze spokojem, patrząc głównie na Simon'a.

Simon wstał i rozpoczął od nowa tłumaczyć jak wydobyć broń, ale tym razem pod okiem Julii, która nie chciała znowu dopuścić do bójki.

WOOOOOOW - Vincent zobaczył swoją broń - Mam łuk! - nie mógł uwierzyć że mu się to udało.

To teraz fuzja! - Simon znowu  tłumaczył Vincentowi na czym polega fuzja. A może pokażesz jak to się robi? - spytał znudzony Vincent - Wiesz jakie to nudne!?

Eh.... Ok... - Simon podał rękę Julii. Połączyli się.

Jestem Goshenit - Fuzja przedstawiła się i pokazała broń. Po tym się rozłączyła - Widzisz? na tym polega fuzja. - powiedział mu Simon.

Możemy wra...-Julia nie dokończyła zdania gdyż nagle na ziemię spadł jakaś masa.  -TO MUTANT! - Simon zaczął panikować i biegł w kółko - Mutant? co to?! - spytał Vincent

Potem ci powiem.... Jest ich więcej?! - Julia nie mogła ich wszystkich zniszczyć. Gdy zniszczyła i zbańkowałą pięć, kolejne dziesięć się na nią rzuciły. Simon uciekł po Ender A vincent atakował ich pięściami. Pod stresem nie udało mu się wywołać broni.

Vincent pomóż! - krzyczała gdyż Mutantów było coraz więcej. Gdy jeden miał już uderzyć Julię, dostał strzałą w brzuch i poofnął. Tak samo było z kolejnymi. Julia obróciła się. Vincent stał z łukiem oddychając ciężko.

Możemy wrócić? - spytał - Idźmy.... - powiedziała Julia gdy zbańkowała ostatni klejnot.

Bohaterowie

  • Vincent <Szafir> Van Kokos
  • Simon <Cytryn>
  • Julia <Ametyst> Wright
  • Mutanty Klejnotów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki