FANDOM

Cytat1.png Tego co się stało żałować nie ma co Cytat2.png
Rodonit

Rodonit (ang. Rhodonite) - klejnot z Homeworld służący niegdyś Różowemu Diamentowi, lecz zaprzestała z niewiadomych powodów. Jest zakochana w Ametyst i próbuje ją naśladować.

Wygląd

Podczas pierwszej regeneracji ma bladoróżową skórę, wiśniowe oczy i różowe, rozpuszczone włosy zakrywające jej lewe oko. 

Gemsona-Maker-widerosi.jpg

Nosi różowy top, na którym ma czarną tunikę z opadającym rękawkiem. Ma malinowe leginsy z wcięciami w kształcie gwiazdy. Posiada również białe buty.

Podczas drugiej regeneracji włosy są spięte w kucyk. Nosi także czarną koszulkę z rękawkami delikatnie odkrywającą brzuch oraz wiśniowe leginsy sięgające jej trochę za kolana. Na nogach ma białe baletki, a do tego nosi prześwitującą różową halkę.

Gemsona-Maker-widerhodonit.jpg

Osobowość

Jest perfekcjonistką. Stara się zrobić wszytko po swojemu, do tego jest bardzo naiwna.

Swoją niewiedze na temat Ziemi nadrabia wiedzą na temat maszyn. Dosyć często płacze.

Zdolności

Jak każdy klejnot, Rodonit może wywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu.

Rodonit potrafi kontrolować ogień, czyli np. może tworzyć pociski itp.

Ma również moc kontrolowania piasku, potrafi tworzyć z niego np. klon.

Umie "zastygnąć" w powietrzu.

Tak jak wszystkie Rodonity, ma możliwość bardzo wysoko skakać.

Klejnot

Klejnot Rhodonit ma dwa odcienie różowego i umieszczony jest na wewnętrznej części prawej dłoni. Ma kształt kuli.

Ciekawostki

  • Nie może dotykać wody
  • Nie pokazała jeszcze swojej broni
  • Uwielbia czerwone rzeczy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki