FANDOM

Rubelit
Dawid9990.png

Dzieło Lewka
Przezwiska Rubi, Ru
Rasa Klejnot
Płeć Klejnoty nie mają płci (Jest nazywana mężczyzną jak i kobietą)
Kamień Rubelit
Broń Kosa
Status Skażony, zbańkowany
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci
Debiut Tajemnica

Rubelit jest postacią, która pojawiła się w serii Kryształowi Rebelianci.

Wygląd

Rubelit ma różowy odcień skóry. Jej proste bordowe włosy sięgają jej stóp. Ma czerwony kombinezon z długim rękawem a na nim coś w stylu stroju do kąpieli z paskiem. Nosi buty do kolan. Wzrostem dorównuje Ametyst.

Osobowość

Rubelit jest podobna do Rubin. Jest porywcza i śmiała. Nie boi się nowych znajomości oraz łatwo ufa innym. Jest również czuła jak i podstępna.

Historia

Rubelit powstał 5400 lat temu. Miał brać udział w bitwach, jednak przeszedł na stronę rebelii. Diamenty planowały pozbyć się jego przywódczyni - Rose Kwarc. Podczas jednej z walk uratował klejnot z wrogiej armii, Cytryn. Zakochali się w sobie. Rubelit chciała uciec z nią w świat. Gdy podszedł do nich jeden z kwarców udawały, że walczyły. Czerwona poprosiła, by czekała na nią w Ludzkim Zoo o 0:30. Rubelit schowała się za inną skałą. Siedziała tam dłuższy czas i zastanawiała się, co ona wyprawia. Po dłuższym czasie na arenie zjawiła się Cytryn. Klejnoty przytuliły się i cieszyły się, że znowu są razem. Nagle na arenie zjawił się ŻD ze strażnikami. Para została rozdzielona i zamknięta w oddzielnych celach. Cytryn udało się uciec i uwolnić Czerwonego. Podczas ucieczki przed strażą stworzyli Bursztyn. Zeskoczyły z planety i ukryły się na Antarktydzie. Po dłuższym czasie odnaleźli ich KR. Został porwany i podobno skruszona, jednak powrócił w odcinku Co ja zrobiłam?!. Połączył się ze skażonymi klejnotami, by szybciej odnaleźć Kryształowych Rebeliantów, lecz zaraził się od nich korupcją. Resztkami sił połączył się ze swoją ukochaną. Aktualnie znajduje się w Pokoju Baniek.

Relacje

Cytryn

Rubelit była w związku z Cytryn. Bardzo się kochały, Cytryn nie była w stanie żyć bez swojej ukochanej. Gdy Rubi została skażona Żółta mimo wszystko nie chciała jej stracić. Połączyły się i podzieliły ten sam los - zostały zbańkowane.

Niebieski Apatyt

Byli przyjaciółmi.

Zielony Agat

Ich spotkanie nie należało do najprzyjemniejszych, walczyły. Mimo, że Rubelit wiedziała kim jest Agat nie miała nic przeciwko walce, jednak powstrzymała je Cytryn. Nie miały wiele czasu na zaprzyjaźnienie się, Rubelit została szybko porwana.

Kremowa Perła

Lubiły się.

Musgrawit

Słabo się znały.

Umiejętności

  • Pirokineza
  • super siła
  • doskonale walczy

Fuzje

Rubelit.png

Broń

Bronią Rubelitu jest kosa. Potrafi ona podpalać. Jej ostrze jest w kolorach czerwieni a

KlejnotRubelit.png

Klejnot

Klejnot Rubelit znajduje się na jej plecach i jest w odcieniach czerwieni.

Ciekawostki

  • Autor za nią nie przepada[1].

Przypisy

  1. Może właśnie to przyczyniło się do jej skażenia XD

Więcej z Fandomu

Losowa wiki