FANDOM

Streszczenie

Bezimienni muszą stawić czoła niebezpiecznej fuzji aby ocalić przyjaciółkę.

Fabuła

Atakamit wrzasnęła mocno i uderzyła swą ręką o ziemię. Rozproszyło to Bezimiennych.

-Awen! Turyn! Co wy tu robicie?!- mówi zdenerwowana Octavia.

-Chcemy pomóc!- odpowiada Turyn- Ja mam tarczę, a Awen swoją batutę!

-Tu jest zbyt niebezpiecznie- robi unik i podbiega do kwarców- Zabieram was z tąd. Nie macie jeszcze doświadczenia w walce.

-Ale my naprawdę...- nie zdążyła powiedzieć Awen bo już została zabrana na ręce. Hybryda wyleciała w powietrze wraz z siostrami.

-A WY DOKĄD?!- mówi Atakamit- NIE UCIEKNIECIE PRZEDE MNĄ TCHÓRZE!- rozciągnęła swą rękę i uderzyła nią lecącą Octavię. Zaczynała spadać, wraz z kwarcami. FP i Koral spróbowali ich złapać, ale w międzyczasie druga ręka przytwierdziła ich do ściany. Awen i Turyn oraz Octavia spadły na ziemię. Turyn szybko wstała i próbowała atakować fuzję- AHAHAHAHA! MYŚLISZ ŻE MOŻESZ MNIE POKONAĆ TY MAŁY ZIELONY KARZEŁKU?! NIC Z TEGO!- uderzyła ją stopą ta się odbiła na tyle mocno aby stracić swoją fizyczną formę.

-TURYN!-krzyczą w tym samym momencie Awen i Octavia. Koralowi udało się wyjść ze szponów Atakamit. Przywołał topór i przeciął jej rękę. Fuzja krzyknęła z bólu. Awen jak i swoją siostra spróbowała coś zdziałać, lecz Atakamit użyła swojej telekinezy i uniosła kwarc wysoko do góry na wysokość jej twarzy.

-NO PROSZĘ. KOLEJNY SŁABY KARZEŁEK- śmieje się z Awen- JESTEŚ ZA SŁABA BY MI COKOLWIEK ZROBIĆ.

-Ech... Puszczaj mnie!!- krzyczy.

-JAK SOBIE ŻYCZYSZ!!- wyrzuca ją wysoko w górę i uderza mocno pięścią. Kwarc uderzył o ziemię i tak jak w przypadku swojej siostry, stracił fizyczną formę. Octavia widząc to co się dzieje wstała i szybko zabrała klejnoty Awen i Turyn.

-Octavia!- biegnie Koral w kierunku ukochanej. Kiedy dobiegł przytulił się do niej- Nic Ci nie jest?

- Nie nic spokojnie- daje mu klejnoty sióstr- Odeślij je do świątyni. A gdzie Perła?

- Jestem!- przybiega cała ubrudzona w czarnej mazi- Co mamy robić Octavia?

- Musimy uratować Cymofan i to szybko- mówi aktywując skrzydła- Jesteśmy w trójkę za słabi aby ją pokonać. Musimy...- nie zdążyła nic powiedzieć bo została zaatakowana przez fuzję. Podczas ataku jej podkoszulek został rozdarty z tyłu na plecach.

-I CO TERAZ OCTA...- miała coś powiedzieć ale zobaczyła klejnot na plecach dziewczyny. Perła i Koral podbiegli do niej- TO ONA... NIE TYLKO NIE... AAAAAAAAAAAAGH!!!!- fuzja upadła i rozpadła się na Jeremi ego i Cymofan.

-... Snowflake- mówi Jeremy. Korupcja zaczynała go zżerać co było po nim widać. Próbował wstać, lecz nie dał rady. Przyczołgał się bliżej dziewczyny. Koral miał go zaatakować lecz razem z Perłą został odepchnięty siłą umysłu daleko od niej- Wiedziałem że TY za tym stoisz.

- O co Ci chodzi?- pyta się ledwo wstając- Na-nawet nie wiem kim jesteś...

-TY wiesz doskonale KIM JA JESTEM! - korupcja dopada jego nogi- Nie okłamiesz już nikogo Snoflake!

- JEREMY STÓJ!- przybiega Cymofan- NIE RÓB JEJ KRZYWDY.

-CO?!- odsuwa Octavię trochę dalej- Myślałem że nie będziesz trzymać z tą OSZUSTKĄ!

- Jeremy proszę już dość!- płacze Cymofan.

-ODEJDŹ ODE MNIE ZDRAJCZYNIO!- uderzył ją mocno tak że upadła na ziemię. Przybliżył do siebie hybrydę- Przybrałaś taką formę aby NIKT ciebie nie rozpoznał prawda?! JA znam prawdę! WIESZ doskonale że nie jestem ANI Z TĄD, ANI z tego przeklętego HOMEWORLDU.

-Ja naprawdę nie wiem o co Ci chodzi- mówi przestraszona.

-Nie wiesz? NIE WIESZ?! Pozwól że ŁASKAWIE Ci przypomnę! Jak TY zbierałaś swoich REBELIANTÓW! Jak TY zabrałaś mnie z MOJEGO ŚWIATA! Jak TY skrzywdziłaś MÓJ DIAMENT!!!

-...Twój Diament?...- dziwi się.

-C-Cc... MÓJ DIAMENT! TWÓJ DIAMENT! CZARNYYY DIAMEEEENT!!!-korupcja dobiegła końca. Jeremy nie był już w stanie nic powiedzieć. Zawarczał i odwrócił Octavię na brzuch. Rozerwał jej podkoszulek i ułożył swoją rękę w kolec. (Od tego momentu autorka zaleca słuchać klimatycznie tego https://youtu.be/kua_iJ4bAmo) W międzyczasie zakażenie dotknęło też Cymofan. Rozpadła się na Beryl i Anataz.

-OCTAVIA NIE!- krzyczał Koral szybko aktywując broń, pobiegł do hybrydy. Już miał uderzyć kiedy usłyszał dźwięk rozbicia. Zatrzymał się na chwilę,a potem znowu biegł. Nagle nastąpił wybuch. Szybko przeszedł przez dym i zobaczył coś czego by się raczej nie spodziewał. Zobaczył skuloną Octavię, a obok niej 2 rozbite klejnoty. Jeremy miał wbity w klejnot kiścień, który po chwili rozsypał się na tysiące kawałków, a te kawałki znikły. Niebieski klejnot po chwili stracił fizyczną formę , a jego klejnot przełamał się na pół- O nie. Octi. To ja. Nie bój się- podniósł ją. Zobaczył że z jej oczu płynęły łzy.

- OCTAVIA!-przybiega FP- Co się sta... O nie... Cymofan...

-Puść mnie na chwilę Koral...-mówi po chwili hybryda. Czerwony klejnot wykonuje jej prośbę. Podeszła do odłamków i wzięła je na dłonie. Popatrzyła na nie i zaczynała strasznie płakać- CYYYYYYYYMOFFAAAAAAAAAAANNNNNN!!!!!!!!- od tego momentu i FP i Koral zaczynali gorzko płakać. Usiedli koło przywódczyni i przyłączyli się do żałoby. Ten dzień oznaczał koniec. Koniec 2 bohaterek.

Postacie

  • Octavia
  • Koral
  • Cymofan
  • Fioletowa Perła
  • Awen
  • Turyn
  • Jeremy
  • Beryl
  • Anataz
  • Atakamit

Ciekawostki

  • niech spoczywa w pokoju Cymofan [*]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki