FANDOM

Streszczenie

Ten odcinek jest poświęcony klejnotowi Krzemień Pasiasty.

Fabuła

Tereny poza Afreezą. Krzemień Pasiasty wędrowała przed siebie. Dawno już sobie ułożyła swe włosy. To jedno. Niestety nie posiadała już swojego sztyletu i siekiery. Zgubiła je w ostatniej walce. Zostały jej tylko włosy. Podczas wyprawy w nieznane zaatakował ją wilk. Udało się jej zrobić unik i odpowiednim uderzeniem, ogłuszyć zwierzę. Potem swoimi włosami wyciągnęła konar drzewa i dobiła nim bezdusznie wilka. Kiedy zwierzę skonało pokryte krwią, wyrzuciła "broń" i poszła bez wyrzutów sumienia.

-Kurde blaszka!- patrzy na swoje dredy- Mam ubrudzone końcówki w tym czerwonym czymś. Jak znajdę jakiś nie zamarznięty staw to je muszę umyć.

Wyciągnęła ze swojego kieszonkowego wymiaru system nawigacyjny. Wyglądał jak część metalowej rękawicy. Założyła go na rękę i położyła palec jakby miała coś naciskać. W tym właśnie miejscu zaświecił się symbol 4 diamentów. Sprzęt się uruchomił. Pojawiła się holograficzna Ziemia w kolorze żółtym. Na kuli wyświetlił się czerwony punkt, oznaczający jej aktualne położenie. Potem nacisnęła przycisk na rękawicy i wyświetlił się jej holograficzny panel. Coś na nim poprzyciskała i na holo-Ziemi wyświetliły się niebieskie i zielone punkty. Miały one oznaczać klejnoty. Te niebieskie to te zdrowe, a zielone- zakażone. Tylko w jednym miejscu na Oceanie wyświetliły się zielono-niebieskie punkty. Chwilę się zastanawiała nad nimi i wyłączyła system nie zdejmując go. Na pomocą swoich włosów bardzo szybko dostała się do oceanu i dopiero wtedy schowała GPS. Weszła do wody i zaczynała wędrówkę. Szła, szła i szła. Zdała sobie sprawę w pewnym momencie, że idzie trochę za wolno. Rozglądnęła się wokół siebie i zobaczyła ośmiornice. Bardzo zainteresowały ją jej ruchy. Postanowiła je naśladować. Zawiązała odpowiednio włosy i zaczynała płynąć. Zeszło jej to znacznie szybciej niż jakby miała iść na piechotę. Po paru męczących dniach w końcu trafiła na wyspę. Ku jej zdziwieniu nie widać było ani jednej żywej duszy. Zbliżała się noc. Krzemień usiadła na skale. Podróż bardzo ją wykończyła. Patrzyła w stronę zachodzącego Słońca. Kiedy Księżyc znajdował się wysoko na niebie usłyszała hałasy. Jakby jakieś stworzenia właśnie się na coś zbierały. Zauważyła nawet jedno z nich. To był kryształowy Wilk. Poszła za nim. Doprowadziło ją ono do wielkiego zbiorowiska innych Wilków. Postanowiła się schować na drzewie. Zwierzęta utworzyły krąg. Z niego wyszły 2 bardzo okazałe osobniki. Samice Alfa. Zatrzymały się w środku koła. Szykowały się do walki. Wtem jeden z Wilków z kręgu coś wyczuł. Wstał i zaczynał szukać. Reszta przyglądała się mu. Zatrzymał się przy drzewie KP. Popatrzył w górę i położył łapy na korze drzewa. Zaczynał trząść nim. Klejnot spadł. Cała wataha szła wrogo nastawiona na naszą Krzemień. Nie miała drogi ucieczki.

Postacie