FANDOM

Streszczenie

W tym odcinku są ukazane młode lata Octavii. Dokładniej kiedy miała 5-6 lat.

Fabuła

Przepiękny wtorkowy poranek. Fioletowa Perła robiła właśnie śniadanie. Cymofan wyszła ze swojego pokoju.

-Hejołka Perełka- wita się fuzja z klejnotem- Co tam dobrego na śniadanie?

-Kanapki z szynką i serem- mówi kładąc talerz z kanapkami na stole- Do tego jeszcze herbata.

-Ale zdajesz sobie sprawę że młoda sera nie lubi?- przeciąga się.

-Wiem. Więc dla niej zrobiłam z samą szynką- zalewa herbatki wodą- Octavia!! Śniadanie na stole!

Nagle z pokoju wybiegła mała dziewczynka.

-Cześć Perło! Cześć Cymofan!- wita się młoda dziewczynka siadając na krześle- Kanapki. Mniam!

-Witaj Octuś- wita się Cymofan siadając na krześle- Fajny t-shirt.

-Dzięki. Znalazłam go w zakamarkach szafy- bierze kanapkę. Zaczyna ją jeść- Miałam szupełowy szen.

-Octavia. Co mówiłam o mówieniu z pełną buzią? - patrzy się na nią Perła. Dziewczynka przełkneła kęs kanapki.

-Aby nie mówić kiedy coś ma się w buzi, bo mogę się zadławić- patrzy się smutnym wzrokiem na klejnot- Peło? A mogę dzisiaj nie iść do przedszkola?

-Znowu to samo? - martwi się klejnot.

-Dzieci się że mnie śmieją- popija herbatkę- Mówią że jestem dziwna i z takim dziwadłem nikt nie będzie się chciał zadawać. Wczoraj nawet jeden chłopak mnie popchnął i upadłam.

To akurat była prawda. Octavia nigdy nie miała w przedszkolu przyjaciół, bo wszystkie dzieci śmiały się z tego że jest hybrydą. Perła doskonale wiedziała o tym. Zgodziła się na to. W zamian obydwie poszły na spacer do parku. Ostatnio była burza i w parku znajdowało się dużo kałuż.

-Peło? Dzięki za te kalosze. Są piękne- mówi zadowolona dziewczynka.

-Ciesze się że ci się podobają. No a teraz idź się pobawić- mówi FP uśmiechając się. Octavia pobiegła w stronę ulubionego dużego dębu, przy okazji skacząc w kałuże. Klejnot usiadł na ławce. Przyglądała się bawiącemu dziecku.

-Och Snowflake. Szkoda że tego nie widzisz- wdycha mówiąc do siebie. Wtem podbiegła do niej.

-Peło Peło! Chodź się że mną pobawić!- łapie ją za dłoń i zachęca do zabawy.

-Octavia ja... - rumieni się.

-Proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę - skacze zniecierpliwiona.

-Ech. No dobrze- zgodził się klejnot. Zabawa była świetna. Potem poszły na plac zabaw. Akurat dołączyła do nich Cymofan. Miała ze sobą aparat. Podczas wspólnego zjazdu na zjeżdżalni zrobiła im zdjęcie. Wieczorem dziewczynka położyła się do łóżka. A Perła przeczytała jej bajkę. Octavia zasnęła słodko jak niemowlę.

-Dobranoc Octavia- całuje ją w czoło. Nazajutrz trzeba było jednak iść do przedszkola bo były zdjęcia. Octavia bardzo chciała pójść w kaloszach od Perły. Trochę to dziwnie wyglądało z czarno białą sukienką. Przebrała się w sukienkę koloru turkusowego z kołnierzykiem. Na dodatek Perła wpadła na pomysł że przemieni się w misia i pójdą razem do przedszkola. Dziewczynka z nikim się nie bawiła. Poszła do kącika i usiadła sobie. Pani przedszkolanka musiała gdzieś pójść. To była doskonała okazja dla chłopców. Okrążyłi dziewczynkę ze wszystkich stron.

-Cześć Octavia- powiedział jeden z wyższych- Jaki fajne kalosze.

-No jak dla takiej łajzy jak ty- zaśmiał się drugi- Kto Ci je kupił? Twoja magiczna macocha?!

-Nie nazywaj tak Peły!- krzyknęła przestraszona.

-Hahaha-zaśmiał się ten pierwszy. Zabrał jej pluszaka i wyrzucił na środek podłogi. Inne dzieciaki bardzo się bały- A wy! Spróbujcie pójść po panią to zobaczycie- zwraca się do gromadki przedszkolaków. Dał znak jednemu z chłopców i ten zamknął drzwi. Kilku z nich przytrzymało ją a ten wysoki zdjął jej kalosze. Potem zabrał nożyczki i już miał pociąć jej obuwie. Chociaż się szarpała i krzyczała by tego nie robił Wtem w ostatniej chwili miś Octavii uformował się w Perłę. Ona aktywowała broń i podeszła do chłopców. Uciekli do reszty dzieci. Wzięła Octavię na ręce i podeszła do tego wysokiego. Przystawiła ostrze włóczni do jego piersi.

-A teraz mój młodzieńcze posłuchaj- odezwała się do przestraszonego chłopca- Oddaj własność mojej Octavii, a po drugie już nigdy jej nie zobaczysz. Octavia. Od dziś już tu nie chodzisz. A co do was. Nic tu się nie wydarzyło.

Schowała broń i otworzyła drzwi. Wyszły. Po drodze spotkały panią przedszkolankę. Od tamtego dnia już nigdy dziewczynka nie poszła do tamtego miejsca.

Postacie

  • Octavia
  • Fioletowa Perła
  • Cymofan
  • Dzieci z przedszkola
  • Pani przedszkolanka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki