FANDOM

SardonyksyThetis

Sardonyksy

Sardonyksy to fuzje Granat i Perły w dowolnym kolorze. Są one Fuzjami składającymi się minimalnie z trzech Klejnotów. Wszystkie są zbliżone do siebie wyglądem i charakterem, ale mimo tego różnią się od siebie w pewnym stopniu.

Wygląd

Sardonyksy są wysokiej postury i o budowie ciała podobnej do Granat - mają szerokie biodra i zaokrągloną klatkę piersiową, dwie pary rąk, z czego jedna z nich wyrasta w okolicach talii. Ich nogi nosy są szpiczaste, a usta pełne. Zawsze posiadają dwie pary oczu, z czego górna para zachowuje się podobnie do brwi.

Charakter

Wszystkie Sardonyksy zachowują się elegancko i są bardzo rozmowne. Zachowują się w większości jak gwiazdy telewizji, lecz dokładne zachowanie zależy od osobowości Perły lub Pereł, które je tworzą. Na przykład: Sardonyks stworzona przez Żółtą Perłę zachowuje się jak nieco opryskliwa dziennikarka, zaś stworzona przez Niebieską Perłę jak spokojna dokumenterka. Mimo tego faktu, każda Sardonyks lubi zarzucić dobrym żartem, ewentualnie kiepskim sucharem, a także odrobinę się popisać.

Umiejętności

Tak jak wszystkie Klejnoty, Sardonyksy mogą przywoływać bronie i łączyć je ze sobą, tworzyć fuzje, bańkować Klejnoty i zmieniać kształt.

  • Młot - broniami Sardonyksów są olbrzymie młoty wojenne, składające się z trzonka (włócznie Pereł) i obuchu (rękawice Granat). Mogą one być przekształcone w wiertło.
  • Manipulacja ciałem - Sardonyksy mogą swobodnie obracać swój tułów o trzysta sześćdziesiąt stopni dookoła własnej osi.
  • Ogromna zwinność - Sardonyksy potrafią się bardzo szybko poruszać i skakać na ogromne odległości bez większego problemu. Ich ruchy są pełne gracji.
  • Lewitacja - Sardonyksy potrafią utrzymywać się w powietrzu przez dłuższą chwilę. Uzyskują tą umiejętność dzięki Szafir.

Znane Sardonyksy

Składające się z trzech Klejnotów:

Składające się z czterech Klejnotów:

Składające się z pięciu Klejnotów:

Ciekawostki

  • Górna para oczu Sardonyksów zdaje się znajdować częściowo na ich włosach.
  • Są jednymi z niewielu fuzji, które nie posiadają widocznych tęczówek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki