FANDOM

Cytat1.png Witam w kolejnym wydaniu dziennika wieczornego. Plany na dziś: wiadomości, sport i pogoda. Ewentualna przerwa na reklamy i na herbatę jest dość prawdopodobna. Cytat2.png
Niebieski Sardonyks
Niebieski Sardonyks
SardonyksBlueThetis.png
Przezwiska Olbrzymka

Niebieska S.

Rasa Klejnot
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Kamień Sardonyks
Typ klejnotu Fuzja
Broń Młot
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Crystalline Gems

Kryształowe Klejnoty

Przyjaciele Crystalline Gems

Kryształowe Klejnoty

Niebieski Sardonyks jest fuzją Granat i Niebieskiej Perły.

Wygląd

Niebieski Sardonyks jest wysokim Klejnotem. Jej skóra jest koloru błękitnego, a jej klejnoty znajdują się na dłoniach i na piersi. Jej włosy są gęste, z grzywką całkowicie zasłaniającą jej górną parę oczu. Jej okulary są okrągłe,a oczy są koloru niebieskiego. Ma na sobie strój jednoczęściowy z ramiączkami i symbolem diamentu na piersi, a także dekoltem, który ukazuje klejnot Niebieskiej Perły. Do tego nosi długą, prześwitującą, błękitną spódnicę. Nosi rękawiczki identyczne do tych, które ma Granat na górnej parze rąk. Chodzi ona boso.

Charakter

Niebieski Sardonyks zachowuje się jak dokumenterka - zawsze omawia wszystko dokładnie i szczegółowo, ale zachowuje się też podobnie do pogodynki. Wyraża się bardzo spokojnie i dostojnie. Zachowuje elegancję typową dla Sardonyksów i swoją widownię traktuje z wielkim szacunkiem. Czasem do swojej wypowiedzi dorzuca żart dość niskich lotów.

Umiejętności

Niebieski Sardonyks ma zdolność przywoływania swojej broni, tworzenia fuzji, zmieniania kształtu, bańkowania Klejnotów i korzystania z charakterystycznych dla Sardonyksów umiejętności.

  • Wizja przyszłości - dzięki Granat i Niebieskiej Perle, Niebieski Sardonyks ma wgląd w przyszłość.
  • Hydrokineza - Niebieski Sardonyks ma kontrolę nad wodą, nie jest ona jednak tak silna jak hydrokineza Lapis Lazuli.
  • Wpływ na pogodę - Niebieski Sardonyks potrafi sprawić, że zacznie padać deszcz lub grad.

Klejnot

Wygląd Opis
SardonyksThetisBlueKlejnoty1.png

Niebieski Sardonyks posiada trzy klejnoty. Klejnot Niebieskiej Perły, umieszczony na piersiach, zmienił swoje zabarwienie na niebieskie, klejnot Rubin, umieszczony na wewnętrznej stronie lewej dłoni górnej pary rąk, zmienił swój kolor na odcienie niebieskiego, podobnie jak klejnot Szafir, umieszczony na wewnętrznej stronie prawej dłoni górnej pary rąk. Sardonyksy wraz z Perydotami są kamieniami urodzinowymi dla osób urodzonych w sierpniu. Są one prześwitującą odmianą agatu. Symbolizują one siłę, ochronę i zwycięstwo. Mówi się, że zwiększają one naszą siłę woli, witalność, zaufanie, integralność, optymizm oraz wytrzymałość. Występują one w pasach, o kolorach: biało-brunatnoczerwone, biało-brązowe i biało-żółtobrązowe, jednak mogą także być koloru fioletowego, niebieskiego, a nawet zielonego.

SardonyksThetisBlueKlejnoty2.png

Ciekawostki

  • Niebieski Sardonyks pojawia się jako kula błękitna przypominająca Ziemię, kręcąca się wokół własnej osi. Po chwili kula rozjaśnia się, oślepiając na chwilę wszystkich w pobliżu, by po chwili ujrzeli Niebieski Sardonyks z niebieską, świetlistą parasolką, której używa do uchronienia się przed kropelkami deszczu stworzonymi z owego światła. Na koniec podrzuca parasolkę w powietrze, a wtedy zamienia się ona w kilka liści, które odlatują powiewając na wietrze. W czasie tego wszystkiego słychać muzykę typową dla prognozy pogody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki