FANDOM

Spessartyt
Spessartyt
OC użytkownika SZaROX
Rasa Klejnot
Kamień Spessartyt
Broń Młot
Status Aktywna
Przyjaciele
  • Agat
  • Bizmut
  • Osobowość

    Spessartyt niby jest spokojna, lecz cicha woda brzegi rwie. Łatwo wytrącić ją z równowagi, uważa się za najlepszy klejnot jaki w całej historii Ziemi, a gdy ktoś ją wyśmieje lub obrazi, nie zawaha się użyć swojej broni. Mimo wszystko troszczy się o swoich przyjaciół i jest wobec nich uczciwa i lojalna.

    Wygląd

    Strój Spessartyt jest nieco podobny do japońskiego stylu mundurków szkolnych który zwie się "Sailor Fuku".

    Jest on w kolorach żółto-fioletowym, a znak Homeworld ma na swoich butach które są wysokimi kozakami na obcasach. Poza tym ma na sobie kokardę, a jej klejnot jest na jej klatce piersiowej i wycięty na kształt gwiazdy pięcioramiennej. Jej oczy są koloru mocno fioletowego, a skóra bladożółtego.

    Broń i zdolności

    Wszystkie Klejnoty mają umiejętność przywołania broni, zmiany kształtu i wycofania się do swoich klejnotów po doznaniu ran aby je uleczyć. Spessartyt może przywołać swoją broń-Młot który po uderzeniu może wywołać nawet silne pęknięcia ziemi. Jej unikalnymi zdolnościami są kontrola nad ziemią, hipnoza, aktywowanie wszystkich pokoi w świątyni oraz pieczenie smacznego sernika.

    Ciekawostki

    • Jej ulubionym kolorem jest żółty.
    • Uwielbia sernik.
    • Jest to jedyne ziemskie jedzenie które lubi.
    • Nie za bardzo przepada za ziemskim jedzeniem
    • Na początku była przeciwko zaadoptowania Bizmut
    • Do dziś nie ma z nią najlepszych relacji