FANDOM

Cytat1 Koniec tego! Cytat2
Stefan
Stefan

Stefan by FanArciara

Przezwiska Stef
Rasa Pół-Klejnot
Płeć Mężczyzna
Kamień Bronzyt
Broń Granat Dymny
Status Aktywny
Zajęcie To co normalna osoba
Przyjaciele KiKi
Motyw Audio
Portal - 'Still Alive'

Portal - 'Still Alive'

Stefan jest praktycznie odzwierciedleniem Robsown, wymyślony w rp na discordzie.

Charakter

Stefan jest dość nerwowy i lubi sobie złośliwie pożartować z innych. Czasem gdy Stefan pozna kogoś specjalnego, kogo polubi, to może się z nim łatwo zaprzyjaźnić.

Wygląd

Stefan jest niski i szczupły. Ma niebieskie oczy i czarne włosy.

Ma koło ust bliznę po ataku krwiożerczej huśtawki.

Klejnot

Klejnot Stefana jest bronzytem znajdującym się na klatce piersiowej w kształcie perły, ale jednak jest on wyszlifowany, jest on oczywiście brązowy.

Historia

Stefan urodził się w Polsce (ta oryginalność i wgl ;-;), nie wiadomo kto był jego tatą ani mamą, był samotny przez pewien czas, ale znalazł sobie dom pod drzewem, gdzieś na plaży i postanowił tam zamieszkać, poznawał nowych kolegów, ale i tak myślał nad jednym...kim są jego rodzice.

Umiejętności

Stefan jak każdy klejnot potrafi przywoływać broń, zmieniać kształt, bańkować przedmioty i tworzyć fuzję, Stefan ma też inne specjalne zdolności.

  • Tifokineza - Stefan umie kontrolować dym.
  • Granat dymny - Bronię Stefana jest granat dymny, którym oczywiście może rzucać i zaślepiać przeciwników dymem.
  • Inokineza - możliwość zagięcia czasoprzestrzeni, czyli możliwość zrobienia znikąd czegoś.

Relacje

KIKI

KIKI i Stefan są przyjaciółmi, ale KIKI się wkurza gdy go nazywają kiekie (;-;).

LoveLapisKuba

Ich relacja jest bardzo skomplikowana, pewnego dnia mogą się kłócić o byle co, a następnego jak by nic się nie stało.

Pomimo różnic między nimi bardzo się lubią chociaż czasami mają ochotę się pozabijać. Kuba nie lubi jak Stefan wysyła mu obrazki nie dla dzieci. Prawie codziennie się kłócą.

Ciekawostki

  • KIKI nie lubi robić artykułu za kogoś, ale musiał ;-;.
  • Mroczny by napisał, ale rodzice zabrali mu klawiaturę ;-;
  • Lubi zagrać w Portal'a

Galeria

Czekam