FANDOM

Wygląd

Stero ma niebieskie oczy w prawym oku ma wbudowany komputer ma pomarańczową skórę ma włosy w dwóch kolorach, pierwszy kolor to brązowy, a drugi kolor to jasno pomarańczowy. Jest dosyć wysoki. Ma żółte spodnie, które są odrobinę potargane i pomarańczową koszulę. Ma pas z gwiazdą. Prawą rękę ma prawie całą w pancerzu, a na lewej ma naramiennik, w którym znajduje się jego klejnot.

Historia

Podczas rebelii Rose członkami jej armii były klejnoty z gatunku Róża Pustyni. Ich generałem był Stero, niestety jego armia upadła. Stero też stracił dom, więc postanowił polować na wszystkich generałów Homeworld w nadziei, że znajdzie choć jednego generała na ziemi. Potem spotyka drużynę kryształowych klejnotów i się z nimi zaprzyjaźnia.

Bronie i gadżety

Jego główną bronią jest piła łańcuchowa która przednie prawie wszystko ma duże działko laserowe o bardzo dużej mocy ma też mały zielony komputer wbudowany w prawe oko.

Klejnot

Ma pomarańczowy klejnot na swoim lewym ramieniu, jego klejnot to Róża Pustyni.

Ciekawostki

  • Pełne imię to Lolkaster, Stero to tylko skrót.
  • Stero prawie nigdy nie mówi swojego pełnego imienia. Możliwe jest, że się go wstydzi.
  • Jest drugim klejnotem, który nie ma imiona po swoim klejnocie, pierwszym jest Steven.
  • Oprócz Granat(Rubin i Szafir), Perły, Ametyst i Stevena nikt nie wie, że w ogóle żyje.
  • Był inspirowany postaciami z Lego Ninjago, różnymi kowbojami, łowcami przygód i ulubioną fryzurą autora.
  • Na początku miał mieć kozią bródkę nie miał mieć prawego oka i lewej dłoni oraz miał być zakochany w Perydot.
  • Stero najbardziej polubił Stevena i Granat.
  • Lolkaster ma różne pseudonimy jednymi z nich są : Szeryf piasku, mistrz piasku i pustynnik z jednym celem.
  • Stero podczas wojny bardzo polubił Granat.