FANDOM

A więc o co chodzi?

W tym AU postaram się wam przedstawić moje wersje Stevena gdyby to Rose zamieniłaby się z wszystkimi klejnotami z tego uniwersum. W sumie pozmienia się wszystko wygląd, charakter, imiona i relacje. A więc zaczynamy !

Cesar "Diamond" Universe

Jest to syn Grega Universe i Żółtej Diament

Cesar "Diamond" Universe
Cesarrr
Przezwiska O Cesarze( słudzy)
Rasa Półklejnot
Płeć Mężczyzna
Kamień Żółty Diament
Typ klejnotu Diament
Broń Elektrokineza
Status Żywy
Drużyna/Przynależność Homeworld
Zajęcie Patriarcha Homeworld
Przyjaciele Greg(ojciec)

Żółta Perła (sługa)

Connie(zauroczenie)

Wrogowie Kryształowe klejnoty

Wygląd

Cesar ma 14 lat. Mierzy 178 cm wzrostu.

Ma azjatycką karnację, płomiennorude włosy, oczy po mamie, a jego głowa jest tak jakby połączeniem kształtu Grega i ŻD. Nosi cytrynowy podkoszulek odsłaniaj klejnot w całej okazałości, na to ma narzuconą koszulę koloru miodowego, rybaczki w kolorze oliwkowym i trampki w czerwonym odcieniu.

Charakter

Cesar jest bardzo spokojnym nastolatkiem. Po swej matce odziedziczył bezwzględność, zdecydowanie i cechy przywódcy. Jednak jest dzieckiem i niektóre sprawy często go denerwują i przerastają. Ma z deczka narcystyczną osobowość.

Relacje

Greg Universe

Ich relacja pomiędzy ojcem a synem jest silna. To on przez 9 lat jego życia opiekował się nim, to on uczył go wielu przydatnych rzeczy i to on patrzy na niego jak na normalnego człowieka, a nie kogoś "niezwykłego". Cesar często wpada do ojca na Ziemię aby pogadać, pożartować i spędzić wspólnie czas.

Perła Żółtego Diamentu

Jest wobec niej sceptycznie nastawiony. Perła często opowiadała o tym jaka to jego mama nie była. Choć próbuje z nią normalnie rozmawiać ta traktuje go jak swoją dawną panią i udziela mu odpowiedzi tylko i wyłącznie w sprawach służbowych.

Connie

Poznali się podczas jednej z wizyt Cesara na Ziemi. Bardzo lubią że sobą rozmawiać i spędzać czas. Raz stworzyli fuzję- Cesannie.

Baltroy "Diamond" Universe

Jest to syn Grega i Niebieskiej Diament.

Baltroy "Diamond" Universe
Bart
Przezwiska Bart(Greg)

O Baltroyu(słudzy)

Rasa Półklejnot
Płeć mężczyzna
Kamień Niebieski Diament
Typ klejnotu Diament
Status Żywy
Zajęcie Patriarcha Homeworld

Wygląd

Baltroy ma 18 lat i mierzy 178 cm wzrostu.

Ma jasną karnację, oczy po mamie, blond włosy z turkusowymi końcówkami. Ubiera się w bluzę z kapturem, jasne jeansy i granatowe trampki.

Charakter

W życiu Baltroya ważną rolę odgrywają emocje. Zależy mu na rodzinie i przyjaciołach. Nie lubi sekretów. Jako młody patriarcha Homeworld spełnia się dobrze, jednak pragnie trochę luzu.

Relacje

Greg

Są ze sobą mocno zżyci. Bart wraz z tatą często gra na gitarze i pisze piosenki. Boi się o tatę, jak i jego tato boi się o niego.

Perła Niebieskiego Diamentu

Między nimi jest mocna relacja miłosna o której nikt nie ma pojęcia. Czasem obydwoje przylatują na Ziemię aby móc się sobą nacieszyć. Jednak na Homeworld muszą się od tego powstrzymywać, choć im jest z tym trudno. Baltroy uważa że Niebieska Perła jest bardzo wyjątkowa i pełna wdzięku. Uwielbia patrzeć się w jej oczy.

Żółta Diament

Pomiędzy tą dwójką jest zimna relacja. Żółta uważa że to co zrobiła Niebieska jest szczytem idiotyzmu i lekkomyślności. Baltroy z kolei twierdzi że gdyby ŻD była mniej zaborcza, to rządy na Homeworld byłyby lepsze.

Jenny Universe

Jest ona córką Grega i Jaspis.

Jennyy

Wygląd

Jenny ma 10 lat i 145 cm wzrostu.

Kształt głowy odziedziczyła po mamie, karmelowe włosy ma spięte w dwa kucyki, oczy podobnie jak usta ma po mamie, natomiast cerę po tacie. Jej twarzyczkę zdobią piegi. Nosi malinowy podkoszulek, cytrynową spódniczkę z miodowymi szelkami. Ma też mandarynkowe buciki z białymi wysokimi skarpetami.

Charakter

Jenny jest niezwykle energiczną i wybuchową dziewczynką. Bardzo nie lubi kiedy ktoś się z nią nie zgadza. Jeśli ktoś jej zachodzi za skórę tak łatwo mu nie odpuszcza. Zachowuje się trochę jak mały, rozpieszczony cheetos. Ale ma też dobrą stronę. Jeśli z kimś się zaprzyjaźnia, to bardzo dba o tą relację i o tę osobę.

Relacje

Greg

Greg bardzo kocha swoją córkę. Nawet jeśli bywa agresywna, niemiła to wie że w głębi serca jest dobra.

Cebula

Są przyjaciółmi. Jenny często pomaga Cebuli w jego wybrykach, bawi ją to.

Kryształowe Klejnoty

Bardzo chce aby oni ją nauczyli wszystkiego. Widzi w nich bohaterów.

Sue Universe

Jest ona córką Grega i Szafir.

Suey

Wygląd

Sue ma 12 lat i 150cm wzrostu.

Po Gregu ma cielisty odcień skóry i kształt głowy. Jej oczy są bardzo interesujące, gdyż jedno jest czarne a drugie niebieskie (tak jak u jej mamy). Nosi podkoszulek bez ramiączek w różowo niebieskie pasy, spódniczkę w odcieniach fioletu, oraz granatowe japonki. Jest blondynką.

Charakter

Sue jest nieśmiała, ale przyjacielska. Lubi spędzać czas że swoimi przyjaciółmi i rodziną. Z racji tej że jej mama miała wizję przyszłości, dziewczynka odziedziczyła to po niej, lecz nie umie nad tym do końca panować. Umie grać na keyboardzie. Śpiewanie nie najlepiej jej idzie.

Relacje

Greg

Greg był pierwszym przyjacielem Sue. To on jej często bronił i uczył nowych rzeczy. Z racji tej że dziewczynka należy do KK, kończąc 12 lat musiała zamieszkać z nimi. Często się widują, piszą piosenki i robią masę szalonych rzeczy.

Rubin

Sue z samego początku nie rozumiała dlaczego Rubin się jej brzydzi. Kiedy porozmawiała z Perłą zrozumiała co tak naprawdę ona czuła do jej mamy i co między nimi było. Stara się z nią nawiązać przyjacielskie stosunki.

Louis "Lazuli" Universe

Jest on synem Lapis Lazuli i Grega.

Louis

Wygląd

Louis ma 19 lat i 180 cm wzrostu.

Ma jasną, cielistą cerę, niebieskie oczy, oraz czarno-niebieskie włosy. Nosi poszarpany podkoszulek z niebieską gwiazdką na środku, białe spodnie oraz glany.

Charakter

Louis jest wyluzowanym i enigmatycznym muzykiem. Uwielbia grać na gitarze, a moce po mamie wykorzystuje aby urozmaicić swoje występy. Jego marzeniem jest zostać światowej sławy gitarzystą. Jest przystojny co wykorzystuje aby zebrać dużo fanów.

Relacje

Greg

Louis zawdzięcza swojemu tacie wszystko. A w szczególności że pokazał mu piękno muzyki. Miał okazję zagrać razem z nim na koncercie, na którym się połączyli(przez czysty przypadek) i ich powstała fuzja jeszcze bardziej urozmaiciła ich fuzję(Grouis)

Kryształowe Klejnoty

Co do tej drużyny ma neutralne podejście. Czasem idzie z nimi na misje, rozmawia z nimi.

Perydot

Od kiedy to małe, zielone Dorito przyleciało na Ziemię, stała się ona inspiracją dla piosenek chłopaka. Miały oczywiście one charakter żartobliwy np.: "Ten mały korniszon".

Natomiast kiedy mieli okazję się spotkać po raz pierwszy, Louis opowiedział jej trochę o Ziemii i ją do niej przekonał.

Jaspis

Tutaj jest zabawna historia. Kiedy Jaspis przyleciała z Perydot na Ziemię, Louis sobie drzemał na plaży. Cheetos napotykając naszego dżentelmena , kazała mu spływać, bo jest człowiekiem. On to wziął nie na serio i odleciał. Potem się z nią drażnił, jak Tom z Jerrym. Ostatecznie został złapany. Pod koniec nie połączyli się w Malachit, ponieważ Perydot została i to one się połączyły(Wiem Cheetos + Dorito= MEMICZNA FUZJA ZWANA CYMOFAN). Podczas walki z ich fuzją zostały puffnięte przez Louisa i odesłane do świątyni.

Pamela Universe

Jest ona córką Grega i Perydot.

Pamela

Wygląd

Pamela ma 10 lat i 140cm wzrostu.

Ma karnację jak i kształt głowy po tacie, natomiast nos i posturę po mamie. Jej oczy to tak naprawdę połączenie oczu Grega i Peri. Włosy często spina w koka. Nosi biały podkoszulek z narzuconą na niego różową sukienkę z trzema gwiazdeczkami. Nie nosi butów tylko skarpetki.

Charakter

Pamela jest bardzo mądrą i kreatywną dziewczynką. Lubi budować różne rzeczy, podobnie jak jej mama. Nie przekonała się do muzyki w sensie twórczym, lecz często do niej tańczy, kiedy nikt nie patrzy. Bardzo nie lubi kiedy ktoś przeszkadza jej w pracy. Jest za to otwarta na ludzi i klejnoty, lubi zawierać nowe znajomości.

Paul Universe

Jest to syn Perły i Grega.

Charakter

Paul to bardzo sympatyczny i uprzejmy 14-latek. Uwielbia spędzać czas z klejnotami i tatą. Posiada wielką wiedzę na temat maszyn i urządzeń. Jest czasami zbyt wrażliwy.

Rryyh

FUZJE, FUZJE I JESZCZE RAZ FUZJE

~obrazki wkrótce 😉~

Jenny Universe

Cytaty

Cytat1 Jam jest Cesar. Istota jakiej jeszcze wszechświat nie widział Cytat2
Cesar Diamond Universe

Cytat1 Dlaczego wszyscy uważają że skoro posiadam Diament, to muszę być traktowany jak ktoś niezwykły?TO męczy! Jestem tylko chłopcem, a nie bogiem! Cytat2
Cesar podczas rozmowy z Gregiem
Cytat1 Napisałem piosenkę dla mojej pięknej Perełki Cytat2
Baltroy Diamond Universe
Cytat1 Ale ja tego chce! Chcę poznać swoją moc WŁAŚNIE TERAZ! Cytat2
Jenny Universe
Cytat1 Tato jak tu żyć. Nie mogę się odpędzić od kobiet. Cytat2
Louis Lazuli Universe
Cytat1 Wiem tylko ze mama była supel!!! Cytat2
Adam Universe
Cytat1 Spokojnie spokojnie moi przyjaciele. Zagram wam piękną melodię na gitarze. Cytat2
Paul Universe
Cytat1 Tato! Patrz co zbudowałam! Cytat2
Pamela Universe
Cytat1 Wiem że kochałaś mamę. Myślę że w przyszłości zrozumiesz dlaczego tak się stało Cytat2
Sue Universe
Cytat1 ♪Bo me ciało, to zwierciadło mej duszy♪ Cytat2
Louis w swojej piosence
Cytat1 ALE MAMA KOCHAŁA TATĘ A NIE CIEBIE! Cytat2
Ron Universe
Cytat1 Mama była metalem, tata był metalem, więc czemu ja nie miałabym nim być Cytat2
Bonnie Universe

Galeria/Fan arciki

StevenAUmalahitMarySP TopaziAdam