FANDOM

Stokrotkowy Kwarc

Daisy.png

Nowy wygląd Stokrotkowego Kwarcu.png

Przezwiska Daisy

Stokrotka

Stokrotna

Rasa Klejnot
Płeć nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą
Kamień Stokrotkowy Kwarc
Typ klejnotu Kwarc
Broń Wachlarz
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Sunset Gems
Przyjaciele Mike

Goodletite

Topaz

Lapis Lazuli

Perydot

Granat

Ametyst

Perła

Steven

Turmalin Arbuzowy

Miven

Wrogowie nieznani
Debiut Wycieczka po pokojach
Motyw Audio

Stokrotkowy Kwarc (ang.Daisy Quartz) - OC SapperiXd. Jedna z głównych bohaterek serii pt. "Przygody Mike'a".

Wygląd

Daisy ma biały odcień skóry, parę żółtych oczu oraz szare włosy o dziwnym kształcie z dwoma żółtymi "rożkami". Jest nieco wyższa od Perły a jej figura przypomina figurę Granat.

Ubranie

Debiut

Stokrotkowa nosiła biało-żółtą krótką sukienkę z trójkątem na brzuchu. Jej rękawiczki były żółte tak samo jak jej skarpety wystające z jej szarych, przyciętych butów.

Aktualnie

Stokrotna nosi żółtą koszulkę z długim rękawem bez ramiączek oraz szare spodnie z serduszkami na kolanach. Jej przycięte buty zmieniły kolor na żółty.

Osobowość

Stokrotka jest opanowaną i wesołą osobą. Wszyscy w drużynie traktują ją jak lidera, jednak ta nie chce nim być. Stara się być dla wszystkich miła, no chyba że zaliczamy jej wrogów - ich chciałaby się pozbyć. W trudnych sytuacjach zamiast panikować lub poddać się, ta próbuje znaleźć rozwiązanie, przy którym nikt z jej bliskich nie poczuł się źle. Bardzo kocha syna swojej najlepszej przyjaciółki - Mike'a. Oddałaby za niego życie, jednak czasami jest dla niego surowa. Nie robi tego by Mike poczuł się źle, robi to dla jego dobra.

Relacje

Mike

Stokrotkowa kocha Mike'a jak własnego syna. Jest w stanie oddać za niego życie. Momentami bywa dla niego zbyt surowa, jednak to wszystko dla dobra chłopca.

Topaz

Stokrotkowa lubi przebywać w towarzystwie Topaz. Rozweselają ją jej żarty. Tak naprawdę nie wie, że Topaz ukrywa swoje prawdziwe emocje.

Goodletite

Stokrotka lubi Goodletite. Twierdzi, że jest bardzo mądra i rozważna a każdą jej decyzję szanuję.

Ammolit

Z początku jej nie ufała, ale teraz dobrze się dogadują.

Lapis, Perydot

Przyjaźnią się.

Granat

Są dobrymi przyjaciółkami. Znały się jeszcze za czasów rebelii. Docenia to, że Rubin i Szafir są w sobie aż tak zakochane, że tworzą fuzję. Sama się kiedyś z nimi przypadkowo połączyła, gdy Granat uratowała ją przed zmiażdżeniem przez gigantyczną skałę.

Perła

Poznały się, gdy były rebeliantkami. Perła pokazywała Daisy jak walczyć. Szanuje to, że była w stanie poświęcić życie Rose Kwarc i uważa ją za bardzo odważną osobę. Ich fuzja jest stabilna, już kiedyś powstała. Dziewczęta połączyły się, gdy Perła chciała zmierzyć się z Daisy dla zabawy.

Ametyst

Są przyjaciółkami. Daisy lubi Ametyst. Podoba jej się to, że mimo bycia defektywnym kwarcem nadal się nie poddaje. Uwielbia jej żarty.

Steven

Są przyjaciółmi. Daisy lubiła Rose i jest w stanie zaakceptować jej wybory. Uważa Stevena za zabawnego chłopca, który w przyszłości będzie kimś świetnym. Uważa go za dobry wzór do naśladowania dla Mike'a.

Turmalin Arbuzowy

Są dobrymi przyjaciółkami. To dzięki niej Goodletite i Topaz się połączyły, poprzez "atak" Spektrolit na nią (co było podstępem).

Miven

Lubią się.

Klejnot

Klejnotem Stokrotkowego Kwarcu jest kwarc. Znajduje się on na jej karku. Dookoła jest biały ,ale po środku żółty.

Umiejętności

Podstawowe

  • Fuzja (lubi to robić)
  • Bańkowanie (jej bańki są białe)
  • Zmiana kształtu (nie lubi tego robić)
  • Regeneracja

Własne

  • Stokrotkowe Skrzydła
    • Potrafi przywołać skrzydła z płatków stokrotek.
  • Kontrolowanie flory
    • Potrafi sterować roślinami.
    • Potrafi powiększać rośliny oraz pomniejszać
    • Potrafi oplątać wroga pnączami i z całej siły go ścisnąć.
    • Potrafi zmienić się w roślinę (zawsze zmienia się w zamknięty kwiat) i dzięki korzeniom podróżować po świecie (jej klejnot jest ukryty pod płatkami).
    • itp
  • Kieszonkowy wymiar

Broń

Bronią Stokrotki jest wachlarz. Rączka jest w kolorze białym a ostrza wyglądają jak płatki kwiatu. Środkowy płatek jest żółty. Potrafi połączyć dwa wachlarze tworząc większy wachlarz.

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Jej pokój to dżungla a główne pokoje znajdują się na drzewach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki