FANDOM

Szara Diament
Szarka 2
Przezwiska *Szara (Inne diamenty)
  • Szarusia (Żółta diament)
  • Moja diament (jej podwładni)
  • Szarus (klejnoty z Diamentowych Błyskawic)
  • Rasa Klejnot
    Płeć Nie ma nic przeciwko nazywania ją dziewczyną.
    Kamień Diament
    Typ klejnotu Szary Diament
    Broń Sztylet
    Status Aktywna

    Nieaktywna (Dawniej)

    Drużyna/Przynależność
  • Homeworld (Dawniej)
  • Wielka Diamentowa rada (Dawniej)
  • Diamentowe Błyskawice (Obecnie)
  • Zajęcie Ochrona Ziemi i Dżungloksiężyca
    Przyjaciele
  • Żółta Diament (Dawniej)
  • Biała Diament (Dawniej)
  • Niebieska Diament (Dawniej]
  • Niebieski bursztyn
  • Szara Szafir
  • Żółta Lapis Lazuli
  • Czerwona Cyrkonia
  • Czarna Topaz (relacja miłosna)
  • Zielona Cymofan
  • Fioletowa Biksbit
  • Pomarańczowa Skalpolit
  • Biała Goshenit
  • Szara Diament – diament, który kiedyś był na Homeworld. Obecnie zbuntowała się i chroni Ziemię oraz Dżungloksiężyc. Obecnie należy jest liderką grupy "Diamentowych Błyskawic", którą założyła.

    Wygląd

    Bez nazwy

    Szara ma krótkie, ciemno-szare włosy. Duże oczy, w których znajdują się diamenty (ozdoba) oraz szare usta. Ma krótką sukienkę, na której widnieje symbol błyskawicy (jej drużyny). Sukienka jest szara oraz ma bufiaste rękawy. Jej klejnot znajduje się na szyi.

    Osobowość

    Szara, gdy była na Homeworld była bardzo spokojnym diamentem. Nie krzyczała na poddanych, ponieważ sądziła, że to nie prowadzi do niczego dobrego. Po stworzeniu Diamentowych Błyskawic zmieniła się, stała się dziecinna oraz miała wielkie poczucie humoru. Bardzo stresuje się w różnych sytuacjach ale pomimo tego potrafi stawić się problemowi.

    Historia

    Szara Hiament jest trochę starsza od niebieskiej diament, ale młodsza od żółtej diament. Jej dokładny wiek to 2430784 lata. W hierarchii była w takiej samej pozycji jak Niebieska i Żółta Diament. Po paru tysiącach lat na Homeworld zaczęła kochać Żółtą Diament, z wzajemnością. Diamenty po paru setkach lat powiedziały sobie o swoich uczuciach i zaczęły być razem. Miała w swoim panowaniu aż 21 planet (więcej niż Niebieska i Żółta, mniej niż Biała). Między innymi były to: Merkury, Wenus, Neptun, Jowisz, Mars, Pluton oraz inne planety w galaktyce. Dokładnie 1340946 lata później (przed stworzeniem Różowej Diament) Szara została przyłapana na niszczeniu kolonii Białej oraz Niebieskiej Diament. Diamenty dostały szału, przez co pozbawiły Szarej fizycznej formy i zamknęły ją w bańce. Diamenty nie powiedziały żadnemu klejnotowi w galaktyce, że zamknęły Szarą w bańce, ponieważ bały się, że klejnoty się zbuntują i rozpoczną rebelię, która stworzy nieodwracalne skutki. Każdemu powiedziały, że Szara podczas przebywania na swojej nowiutkiej kolonii (na której nie było jeszcze żadnego klejnotu) znalazła się zbyt blisko czarnej dziury i czarna dziura ją skruszyła.

    97 milionów lat później (kiedy Różowa Diament już istniała) Biała, Niebieska i Żółta zrobiły tajną rozprawę sądową, w której miały zadecydować, czy Szara dalej będzie istnieć, czy ją skruszą. Ostatecznie zdecydowały że skruszą Szarą, lecz Szara swoją intrygą uciekła z sali sądowej na drugą galaktykę. Spędziła w niej samotnie następne 3 miliony lat, wymyślając zemstę na diamentach - a szczególnie na Żółtej, która ją "kochała" a sama postanowiła, żeby ją skruszyć. Szara w końcu wróciła do galaktyki, lecz kiedy wchodziła na drogę mleczną, poczuła, że sama jest za słaba i potrzebuje większej armii. Zasiedliła się na Dżungloksiężycu na którym zbierała armię, zbierała ją ponad 91 tysięcy lat, lecz udało jej się - zebrała ponad tysiąc potężnych klejnotów Homeworld, której również zostały "zdradzone". Niestety, ale kiedy podczas wybierania się na Homeworld Żółta kończyła kolonizowanie Dżungloksiężyca zastała Szarą i jej armię, rozbiła całą armię Szarej i planowała ją rozbić, lecz Szara szybko uciekła na Ziemię. Ponownie zaczęła zbierać armię - zebrała jedynie 9 klejnotów. dokładnie - Niebieską Bursztyn, Szarą Szafir, Czerwoną Cyrkonię, Żółtą Lapis Lazuli, Zieloną Cymofan, Fioletową Biksbit, Pomarańczową Skapolit, Białą Goshenit oraz Czarną Topaz. Na chwilę obecną SD chroni nie tylko Ziemię, swój dom, ale i również Dżungloksiężyc - aby pomścić rozbitych członków drużyny.

    Relacje

    Żółta Diament

    Diamenty były w związku. Szara bardzo kochała Żółtą - i jak było widać żółta również. Ostatecznie okazało się, że Żółta nie do końca była szczera w związku - jako pierwsza ze wszystkich diamentów powiedziała, że trzeba rozbić Szarą. Szara obecnie planuje zemstę.

    Niebieska Diament

    Przyjaźniły się mocno. Szara doradzała czasami młodszej "Siostrze" jak dobrze prowadzić kolonię. Na chwilę obecną Szara ma wielki żal do Niebieskiej dlatego, że były przyjaciółkami, a Niebieska ją zdradziła.

    Biały Diament

    Było widać gołym okiem, że jest coś nie tak. Szara bardzo zazdrościła Białej aż takiej wielkiej władzy. Biała traktowała Szarą jak dziecko - śmiała się z niej ironicznie, mówiła do niej jak do dziecka oraz dawała jej same malutkie kolonie.

    Różowa Diament

    Nie znały się, nawet nie wiedziały o swoim istnieniu.

    Swoi poddani

    Traktowała ich bardzo łagodnie. Nawet jeżeli ktoś robił coś źle, nie krzyczała ponieważ uważała że to do niczego dobrego nie prowadzi. Mówiła im różne mowy motywujące aby poszli coraz dalej.

    Jej Perła

    Traktowała ją jak koleżankę, mówiła żeby czuła się sobą, a nie żeby była kimś, kim nie chce, nie chciała ani nie będzie chciała być.

    Niebieska Bursztyn

    Bursztyn traktuje Szarą jak mamę. Zawsze znajdzie u niej pomoc. Bursztyn bierze z niej wielki przykład, próbuje być taka jak ona.

    Szara Szafir

    SS była kiedyś podwładną Szarej. Oby dwie się znają. SS dołączyła do DB podczas swojej misji na Ziemi. Szara diament opowiedziała całą historię szafir, po czym SS dołączyła do DB.

    Czerwona Cyrkonia

    TBA

    Żółta Lapis Lazuli

    Traktują się jak siostry, często oglądają razem telewizję.

    Zielona Cymofan

    TBA

    Fioletowa Biksbit

    TBA

    Pomarańczowa Skapolit

    Skalpolit często mówi, że jest niepotrzebna i że powinna dawno temu być już rozbita. Szara pociesza ją i mówi, że każdy ma swoją wartość, niezależnie od tego, kim jest.

    Biała Goshenit

    Często sobie dogryzają, mimo tego widać, że bardzo się o siebie troszczą.

    Czarna Topaz

    Są razem. Bardzo mocno się kochają i bardzo troszczą.

    Umiętności

    Szara diament jak każdy normalny klejnot potrafi zmieniać kształt, wywołać broń, odsyłać swoje ciało do formy klejnotu, bańkować przedmioty i tworzyć fuzje.

    Fuzje:

    Z Czarną Topaz tworzy Różową Obsydian

    z Białą Goshenit tworzy Jasną Spinel

    Fioletową biksbit tworzą Brązową Szmaragd

    Źółtą Lapis Lazuli tworzy Złotą Porfir

    Szarą Szafir tworzy Zielony Marmur

    Broń

    Jej bronią jest sztylet.

    Bańki

    Jej bańka jest koloru szarego

    Psammokineza

    Potrafi kontrolować piasek, przez co używa swoich figur z piasku do walki.

    Kriokineza

    Potrafi obniżać temperatury.

    Klejnot

    Jej klejnot to mały, szary diament w kształcie rombu.

    Ciekawostki

    • Lubi jeść jabłka.
    • Jest bardzo wygimnastykowana.
    • Lubi spać w czasie od 8 do 13 godzin.
    • Jej ziemską pasją jest nurkowanie na wielkie odległości.
    • Lubi film Tytanic.
    • Jej ulubiona kreskówka przed spaniem to Młodzi Tytani Akcja!