FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Domo112

Cytat1 Myślisz że jestem idealna? Mylisz się... Cytat2
Szary Szafir
SzarySzafir By Domo112
Rasa Klejnot
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Kamień Szary Szafir
Broń Tessen
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld

Biały Diament

♢Krótko o Postaci

Szary Szafir - Klejnot z Hammerclif.

♢Wygląd

Szafirka ma jasnoszarą karnację i ciemnoszare włosy. Jej oczy zasłania średniej długości grzywka. Nosi często Szaro-Czarną sukienkę z białymi bufiastymi rękawami. Na sukience nosi prześwitującą, szarą spódniczkę. Często nosi białe rękawiczki do łokci..

♢Osobowość

Szafir jest miłym i wesołym klejnotem. W Homeworld uważano ją za ,,Sługę Roku" , za to, że podróżowała po kosmosie, szukając nowych planet. Od kiedy została awansowana, trafiła na ziemię, gdzie nauczyła się współczucia.

♢Historia

Szafir powstała 23 000 lat temu, na planecie Hammerclif. Na początku nauczono ją sterować statkiem, po czym wysłano ją w kosmos. Podróżowała po kosmosie, szukając nowych planet, po czym została nazwana ,,Sługą Roku". Na planetach, które zostały przez nią odnalezione, zostały stworzone przedszkola itp. Diamenty, po dyskusji, postanowiły ją awansować. Wtedy została szpiegiem. Została wysłana na ziemię, gdzie miała zdawać raporty na jej temat. Jednak gdy trafiła tam swoim niewielkim statkiem, odkryła piękno niebieskiej planety, ale powiedziała sobie ,,Praca to praca, trzeba ją wykonać" i zaczęła atakować różne miasteczka i wioski. Osiedliła się w niewielkim miasteczku Green Wood.

♢Klejnot

Klejnotem Szarego Szafiru jest Szafir. Jest okrągły z trójkątną fasetą. Jest głównie w barwach ciemno-szarego.

♢Broń i Umiejętności

Podstawowe

Tak jak u innych klejnotów, Szafir potrafi zmieniać kształt, tworzyć fuzję i bańkować (jej bańki są w kolorze jasnoszarym) przedmioty i cofać się do klejnotu, by wyleczyć rany. Jej bronią jest Tessen, który jest w barwach szarego.

Tessen by FanArciara

Własne

Elektrokineza

Elektrokineza to władza nad prądem, chociaż Szafir może dzięki temu pokierować piorunem, gdzie ma uderzyć - i czy w ogóle ma uderzyć.

Ferrokineza

Ferrokineza to władza nad metalem. Klejnot z tą umiejętnością może manipulować dowolnie metalem np. żelazem, i stworzyć z tego broń.

♢Relacje

Heliotrop

Heliotrop i Szafir byli dobrymi przyjaciółmi. Mieli o czym rozmawiać, gdyż oboje podróżowali po kosmosie i oboje służyli Białemu Diamentowi. Szafir znosiła jego nerwowość, gdyż ten był jej jedynym przyjacielem.\

♢Ciekawostki

  • Na początku miała być Pomarańczowym Szafirem
  • Autor zrobił jej wygląd w 5 min.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki