FANDOM

Szmaragd - klejnot który był więziony w tej samej sali co Luna. Cierpi na swego rodzaju osobowość wieloraką.

Charakter

Normalnie jest bardzo nieśmiała, cicha i spokojna. Istna szara myszka. Jeśli jednak się wkurzy zamienia się w ogromnego zielonego potwora. Nie panuje wtedy nad sobą i atakuje wtedy wszystko co się rusza do puki nie pokona wszystkich. Wtedy wraca do swojej normalnej postaci.

Wygląd

Normalnie

Ona i jej strój jest w odcieniach zielonego. Jedynie oczy ma takie jak Jaspis. Jasno zielone włosy są zapięte w koka i to dzięki temu jest lekko większa od Ametyst. Jej ubranie to strój baletnicy.

Jako Goliat

Wyobraź sobie przerośniętego Hulka w zbroi i butach baletnicy.

Zdolności

Takie jak inne klejnoty + przemiana w Goliat.

Biografia

Powstała na Ziemi, ale przez swój łagodny charakter posłano ją na Homeworld na lepsze szkolenie. Tam odkryła swoją zdolność do przemiany w Goliat. Ze względu na brak kontroli nad tą formą została zmuszona do wali na arenie z zbuntowanymi klejnotami w celu ich zniszczenia i dostarczenia rozrywki. Ostatecznie uciekła i po zniszczeniu całego miasta powróciła do swojej postaci. Została wtedy szybko pokonana i uwięziona na statku CrystalPrison w tej samej sali co Luna.

Po rozbiciu się statku jakimś cudem przedostała się do Beach City. Tam zaczęła walczyć z Drużyną Klejnotów. Ostatecznie została pokonana przez Lapis Moon (fuzję Lapis Lazuli i Luny).

Ciekawostki

  • Umie tańczyć jak baletnica
  • Jej ulubioną postacią Marvela jest Hulk

Więcej z Fandomu

Losowa wiki