FANDOM

Obrazek do szablonu Artykul MiesiacaTen artykuł był Artykułem Miesiąca Grudzień 2016, więc wiedz, że jest wart przeczytania.

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Magi45

Szmaragd
Szmaragd by Magi45
Fuzja Chryzokoli i Cytryn
Przezwiska
  • Miętówka (Menolit)
  • Cudowna (Krystobalit)
  • Laska (sama siebie)
  • Rasa Klejnot (fuzja)
    Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
    Kamień Szmaragd
    Typ klejnotu Beryl
    Broń Bicz
    Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność Drużyna Amazonek
    Zajęcie
  • Odpoczywanie
  • Wykonywanie misji
  • Treningi
  • Przyjaciele
  • Krystobalit
  • Menolit
  • Sugilit (kiedyś)
  • Alicja
  • Lapis Lazuli
  • Kryształowe Klejnoty
  • Perydot
  • Wrogowie
  • Żółty Diament
  • Niebieski Diament
  • Biały Diament
  • Inne klejnoty z Homeworld
  • Motyw Audio

    Szmaragd (ang. Emerald) - OC użytkowniczki Magi45. Fuzja Chryzokoli i Cytryn. Najlepsza przyjaciółka Krystobalit i Menolit oraz dobra znajoma Lapis i Kryształowych Klejnotów. Razem z Krystobalit i Menolit stworzyła "Drużynę Amazonek" do której aktualnie należy.

    Osobowość

    Szmaragd jest bardzo stabilną fuzją a jest tak dzięki silnej miłości Cytryn i Chryzokoli. Po kwarcu jest bardzo opiekuńcza i empatyczna i zawsze troszczy się o innych. Jest w stanie poświęcić się dla dobra tych których kocha. Jest odważna i nie boi się praktycznie niczego nawet najniebezpieczniejszych misji. Pokrzemień zaś jest także porywcza i wyluzowana dzięki czemu zawsze potrafi się zabawić jednak zmienia się to gdy komuś dzieje się krzywda wtedy staje się waleczna i walczy o dobro pozostałych. Jest sprawiedliwa i z chęcią wyraża swoje zdanie ponieważ nie lubi gdy ktoś uważa się za lepszego.

    Wygląd

    Szmaragd jest o głowę wyższa od serialowej Granat. Wcale nie wygląda na fuzję ponieważ nie ma żadnych dodatkowych części ciała ani dodatkowej pary oczu ale posiada dwa klejnoty na brzuchu i na czole. Jej skóra jest w kolorze jasno zielonym, a włosy ma w kolorze ciemno zielonym i posiada jeszcze pasemka o barwie miętowej. Ma pełne usta oraz duże wymalowane czarne oczy.

    Ubranie

    Ma ona ciemno zieloną sukienkę z wyciętymi bokami która jest przewiązana czarnym paskiem. Rękawy są oddzielone od sukienki i sięgają troszkę za łokieć, koniec nie jest widoczny ponieważ nosi ona długie rękawiczki bez palców. Na nogach nosi ciemno zielone legginsy z czarnymi pasami oraz czarne buty.

    Historia

    Chryzokola i Cytryn

    Pewnego dnia do Homeworld przyleciał jeden klejnot który miał skontrolować przedszkole i poszukać pozostałości lub żyjących klejnotów. Trzymając żółty kwarc zna rękę, był to defektywny Cytryn nie została skruszona dzięki swojej niezwykłej mocy jaką jest audiokineza. Chryzokola została przyprowadzona do Białego Diamentu aby a ta poprowadziła ja i powiedziała jej co i jak. Morski Klejnot zakochał się w niej już od pierwszego wyjżenia i oprowadzała ją z rumieńcem na twarzy. Cytrynka to zauważyła i także się zarumieniła. Dwa klejnoty często się spotykały i były bardzo dobrymi przyjaciółkami. Pewnego razu Chryzokola zaprosiła Cytryn do tajnego miejsca o którym tylko ona wie ponieważ nie chciała zostać przyłapana. Kwarc oraz Krzemian usiadły obok siebie i rozmawiały. Chryzokola przerwała tę rozmowę i powiedziała

    "Cytryn, musisz wiedzieć że nie jesteś dla mnie zwykłą przyjaciółką , jesteś wyjątkowa i piękna, kiedy na Ciebie patrzę mam ochotę rzucić wszystko, podbiec do Ciebie i Cię przytulić, każdego dnia promieniejesz, jesteś niesamowita, kocham cię."

    Cytryn zarumieniła się i nic nie mówiąc złapała Chryzokolę za głowę i pocałowała ją. Razem spędziły cały wieczór. Klejnoty spotykały się codziennie. Były jak papużki nierozłączki. Jedno że spotkań zakończyło się czymś niesamowitym. Tym razem to żółty klejnot zaprosił Chryzokolę do tajemniczego miejsca. Wywołała ona muzykę dzięki audiokinezie i zaprosiła Chryzie do tańca. Cytryn złapała ją z talię a ta za ramię i tanczyły robiły piruety i tańczyły różne style. W końcu Creyzokola zaczęła się obracać i potknęła się ale Cytryn złapała ją i obie zaczęły się śmiać aż nagle zaświeciło się i powstała ich fuzja. Szmaragd zaskoczona całym wydarzeniem natychmiast się rozłączyła. Oba klejnoty śmiały się i dalej tańczyły. Nawet nie zauważyła tajemniczegp klejnota który miał je szpiegować. Tajemniczy klejnot natychmiast pobiegł Białego Diamentu i powiedział o okropnym wydarzeniu, ta zareagowała bardzo źle. Natychmiast kazała obu klejnotom przyjść do siebie. Nakrzyczała na nie i chciała je roztrzaskać za paskudny występek. Ponownie połączyły się w Szmaragd U ukradła ona dziwną maszynę latającą aby uciec z Homeworld. Tak zakończył się jej pobyt w Macierzystym Świecie.

    Bunt i ucieczka na Ziemię

    Szmaragd w swojej nowej formie uciekła na ziemię aby nie musieć się przejmować zdaniem innych klejnotów w Homeworld. Nie wiedziała co robić dlatego też relaksowała się i chodziła na spacery. Czasem nawet rozłączała się aby Chryzokola i Cytryn mogły sobie pobyć razem. Nie bała się niczego ale w razie potrzeby walczyła. Ćwiczyła także swoje umiejętności i odkrywała co może osiągnąć będąc połączona. Zamieszkała i zaczęła prowadzić beztroskie życie w lesie deszczowym. Szmaragd często rozłączała się aby oba klejnoty mogły porozmawiać i bawić się razem.

    Poznanie Krystobalit

    (...) Pierwsze co widziała to krótkie czarne włosy wystające zza fotela. Szmaragd przywołała broń i zaczęła mówić do tajemniczej postaci ze spokojem. W końcu tajemniczy klejnot wyszedł zza ukrycia.

    -"Przepraszam że tu weszłam, szukałam schronienia"

    Powiedział klejnot. Przedstawiła się jako Krystobalit, klejnot wyglądający jak perła...

    Drużyna Amazonek

    Poznanie Menolit

    ...

    Stworzenie drużyny

    ...

    Zdolności

    Jak każdy klejnot, Szmaragd może przywołać broń a w jej przypadku jest to bicz (połączenie wstążki i miecza) zmieniać kształt, tworzyć fuzję, bańkować przedmioty i odsyłać swoje ciało do formy klejnotu. Kiedy łączy się z:

    • Krystobalit, tworzą Aksynit,
    • Menolit, tworzą Akwamaryn,
    • Krystobalit i Menolit, tworzą Skapolit.

    Bicz

    Bicz jest połączeniem broni Chryzokoli-Miecza i Cytryn-wstążki. Szmaragd potrafi dowolnie rozciągać swoją broń i "łapać" nią różne przedmioty. Jaka każda broń, może eksplodować.

    Audiokineza

    Szmaragd może manipulować dźwiękiem, tworząc muzykę znikąd. Jednak potrafi również, wykorzystać to do ogłuszania lub ukojenia swoich przeciwników. Tą moc posiada od Cytryn

    Kriokineza

    Jest w stanie manipulować lodem oraz zamrażać wodę. Potrafi także obniżyć temperaturę w niewielkim pokoju. Tę moc odziedziczyła po Chryzokoli.

    Kontrola flory

    Szmaragd potrafi kontrolować rośliny i wywołać je z niczego, Najczęściej wykorzystuje to do tworzenia pnącz w których oplata przeciwników i uniemożliwia im wydostanie się. Jest to zdolność która powstała dzięki fuzji.

    Naładowana Szarża

    Szmaragd może zawinąć się w kłębek i naładować szarżę, by atakować przeciwników. Te zdolność ma po Cytryn, która pochodzi z Przedszkola.

    Klejnoty

    Szmaragd posiada dwa klejnoty, klejnot Cytryn w kształcie rombu na czole i Chryzokoli w kształcie łzy na brzuchu. Oba są w kolorze ciemno zielonym.

    Relacje

    Przyjaciele i znajomi

    Krystobalit

    Szmaragd i Krystobalit uwielbiają się. Fuzja od początku widziała w niej przyjaciółkę i chciała jej pomóc. Pozwoliła jej mieszkać u siebie i wyznała jej nawet swój sekret co znaczy że darzy ją ogromnym zaufaniem. Krystobalit lubi przebywać w jej towarzystwie, rozmawiać i śmiać się z nią. Widzi w niej liderkę i słucha się jej. Nawet się w niej zakochała jednak wie że nic z tego nie będzie.

    Menolit

    Szmaragd bardzo lubi Menolit i kocha się z nią bawić. Fuzja traktuje ją jak młodszą siostrę i stara się ją chronić. Menolit bardzo jej ufa i nawet powiedziała jej o swoich uczuciach do Krystobalit. Szmaragd często jej doradza i motywuje do działania, czasami nawet ćwiczą walkę we dwie.

    Granat

    Sugilit

    Szmaragd znała się z Sugilit i bardzo ją lubiła i szanowała. Podziwia ją za to że poświęciła swoje życie dla Alicji. Zawsze chciałaby żeby Sugilit wstąpiła do jej drużyny jednak wszystko na nic. Cytryn jak i Chryzokola bardzo za nią tęsknią

    Alicja

    ...

    Wrogowie

    Biały Diament

    ...

    Christian Quarter

    ...

    Ciekawostki

    • Początkowo nie miała być fuzją. Dodatkowo posiadała tylko jedno oko, a na miajscu drugiego miała czarną piracką przepaskę.
    • Występowała w moich fanowskich komiksach o Kryształowych Klejnotach, nie była wtedy jednak fuzją i spotykała się z Diamentem (innym).
    • Posiada z Krystobalit sekret który skrywa przed Menolit.
    • Niechętnie spożywa ludzkie jedzenie jednak lubi tylko produkty jakie Chryzokola i Cytryn lubią.
    • Bardzo lubi piec mimo niechęci do jedzenia.
    • Mimo tego iż fuzja nie jest akceptowana w Homeworld, nie chciała uciekać z świata klejnotów.
    • Krystobalit jest w niej zakochana jednak ona tego nie odwzajemnia.
    • "Shippuje" Menolit z Krystobalit.
    • Szmaragd bardzo dba o swoje włosy
    • Zniszczyła kiedyś telewizor w supermarkecie.
    • Włosy klejnotu pachną miętą.
    • Chociaż jest klejnotem, zdarza jej się pić alkohol.

    Galeria

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki