FANDOM

Tourmailne
Tourmaline.png
Rasa Klejnot
Kamień Turmalin
Typ klejnotu Turmalin/Krzemian
Broń Kusarigama
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność Brak
Zajęcie Wojownik
Przyjaciele Brązowy diament

Skapolit

Wrogowie Kryształowe Klejnoty

Homeworld Azuryt Dioptaz

Motyw Audio

Wygląd

Tourmaline nosi bokserkę w kolorze magnety, jasno lawendowe szorty. Jej buty dosięgają do kolan. Ma jasnoróżową skórę. Jej włosy są mocno fioletowe.

Osobowość

Turmalin bardzo łatwo się wścieka. Czasami potrafi mocno uderzyć kogoś .Zwykle jest cicha i nieśmiała, gdy jest wściekła, jest rozszalała.

Tylko czasami jest szczęśliwa. Nie przejmowała się niczym. Prawie wszystko ją niepokoi, dlatego że jej oczami wszystko wydaje się być niepokojące.

Historia

Tourmaline wiodła szczęśliwe życie aż do narodzin Żółtego Diamentu (jest od niego starsza o 15 000 000 000 lat)ponieważ Żółty Diament więził ją przez 1 000 000 000 lat. Kiedy narodził się Stven wszyscy się tym przejęli, a ona zdołała uciec. Uciekła na planetę Ö¶éáþ tam się wychowała. Poznała miłe klejnoty takie jak Skapolit i Brązowy diament. Nie narzekała na nowy dom, kochała swoją planetę. Lecz to beztroskie życie na Ö¶éáþ przerwała misja na Marsie. Musiała lecieć tam swoim statkiem. Na Marsie musiała zbadać prawdopodobieństwo życia klejnotów i minerałów nadających się do stworzenia hybryd klejnotów (zlepek). Znalazła odpowiednie materiały, lecz żal jej było tych sklejonych klejnotów ,więc stworzyła dioptaz. Jej eksperyment chybił, Dioptaz miała być przyjaźnie nastawiona do Tourmaline, ale była nastawiona wrogo. Po tym eksperymencie Tourmaline wysłała Dioptaz na Ziemię, tam poznała Kryształowe Klejnoty. Tourmaline powtarzała eksperymenty aż powiódł się stworzyła sobowtór Skapolit. Skapolit nie podobał się klon więc potajemnie zniszczyła go, był on niestabilny. Tourmaline stworzyła zlepka(mineralny zlepek). Perydot odkrywając nowego zlepka natychmiast powiadomiła Homeworld. Gdy Tourmaline dowiedziała się o tym natychmiast zarządziła ewakuację planety na Ziemię.

Relacje

Skapolit

Sądzi że Skapolit to mądra i uczynna osoba, bardzo ją lubi. To ją poznała jako pierwszą na Ö¶éáþ. Ona pomogła przetrwać jej na planecie. Obraziła się na nią, gdy powiedziała że jej klon to chybny eksperyment. Lecz pogodziły się.

Brązowy diament

Są najlepszymi przyjaciółkami od dawna, lubi tworzyć z nią eksperymenty.

Dioptaz

Nienawidzą się ponieważ dioptaz dołączyła do Kryształowych Klejnotów.

Homeworld (Perydot, Jaspis,Lapis)

Ich relacje są raczej neutralne.

Broń i umiejętności

Tak jak wszystkie Klejnoty potrafi przywołać broń, zmieniać kształt, tworzyć fuzje i wycofać się do klejnotu, aby uleczyć obrażenia. Kiedy Tourmaline aktywuję swój klejnot przywołuję magiczną kusarigamę. Dotychczas stworzyła jedną fuzję z Skapolitem-Celestyn.

Umiejętność przewodzenia prądu

Tourmaline potrafi przewodzić prąd. Może zasilić wielką fabrykę lub 4000-osobowy samolot.

Klejnot

Jej różowy klejnot położony na klatce piersiowej to Tourmaline. Nie posiada żadnej fasety, bardzo łatwo pęka.

Ciekawostki

  • Tourmaline nie znosi kanapek
  • Gdy coś pije, puchnie jej twarz
  • Ma alergię na koty
  • Nie umie zmieniać kształtu.
  • Miała najwięcej regeneracji. Między innymi 1050 razy straciła fizyczną formę.
  • Nie jest do końca szczera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki