FANDOM

Tsavoryt

Tsavoryt 3 by SapperiXd

Tsavoryt 2 by SapperiXd

Tsavoryt 1 by SapperiXd

Przezwiska Tsa
Rasa Klejnot (fuzja)
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Broń Podkaszarka
Status Nieaktywna
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci
Przyjaciele Kryształowi Rebelianci
Wrogowie Pirop ♦
Debiut Lekcja Łączenia
Tsavoryt jest fuzją Kremowej Perły i Zielonego Agatu. OC SapperiXd.

Wygląd

Tsavoryt z budowy przypomina Tęczowy Kwarc. Ma ona ciemnozielone włosy, oraz zielony odcień skóry. Posiada również dodatkową parę rąk.

Pierwsza regeneracja

Tsa ma rozpuszczone włosy do pasa. Nosi zielony kombinezon, ciemnozielone rękawiczki na dwóch parach rąk oraz buty ze skarpetami do ud.

Druga regeneracja

Fuzja ma krótkie włosy ułożone podobnie jak włosy Kremowej. Jej tęczówki stały się jasnozielone. Ma na sobie ciemny kostium oraz jasne spodenki. Jej zielone buty sięgają jej kolan, a ciemnozielone rękawiczki na górnej parze rąk prawie sięgają jej barków. Te na dolnej są nieco krótsze, bowiem są one do łokci.

Trzecia regeneracja

Fuzja znowu ma rozpuszczone włosy do pasa, a jej oczy odzyskały dawną barwę. Ma na sobie kostium z krótkim rękawem i dużym dekoltem. Jej buty są nieco krótsze, szaro-zielone.

Klejnot

Klejnoty Tsavoryt

Klejnoty Tsavoryt

Tsavoryt posiada Klejnot Zielonej i Kremowej. Klejnot Perły znajduje się na jej szyi, a Agatu na jej klatce piersiowej. Są one w odcieniach zieleni.

Osobowość

Tsavoryt zawsze ma coś do powiedzenia, uwielbia żartować. Jej przyjaciele są dla niej najważniejsi, nie widzi swojego życia bez nich. Fuzja uwielbia walczyć, jest w tym dosyć dobra.

Relacje

Niebieski Apatyt

Fuzja bardzo lubi Niebieskiego. Mimo konfliktu, który zaistniał między nim a Agat, nadal go szanowała. Znów są przyjaciółmi, dobrze się dogadują.

Bursztyn

Lubi ją.

Pistacjowa Perła

Lubi ją.

Broń i umiejętności

Tsavoryt posiada podstawowe umiejętności klejnotu Ery 1 tj. przywoływanie broni, regeneracja w formie klejnotu, zmiana kształtu, bańkowanie przedmiotów i tworzenie fuzji. Kiedy łączy się z:

Broń

Podkaszarka Tsavoryt by SapperiXd

Podkaszarka Tsavoryt

Bronią fuzji jest podkaszarka. Migiem potrafi rozciąć przedmiot na pół. Jest w odcieniach zieleni.

Inne umiejętności Tsa nie zostały ukazane.

Wystąpienia

Ciekawostki