FANDOM

Turkmenit
Rasa Klejnot
Płeć Klejnoty nie mają płci ( lecz nie ma nic przeciwko w nazywaniu ją kobietą)
Kamień turkmenit
Typ klejnotu turkmenit
Broń bicz
Status aktywny
Drużyna/Przynależność Niebieski Diament
Zajęcie nic
Przyjaciele Niebieski Diament, Perła Niebieskiego Diamentu
Wrogowie brak
Turkmenit - OC użytkowniczki Majkaszyd. Klejnot z Homeworld, który ma życiowego pecha.

Wygląd

Turkmenit ma fioletowo-niebieską skórę, przenikliwe oczy, krótkie granatowe włosy związane w ciemnoniebieską gumkę i nos małej wielkości. Ma średni dekolt, a pod nim symbol Niebieskiego Diamentu, niebieską bluzkę, która odsłania jej brzuch, akwamarynowo - lazurową spódnicę i niebieskie buty. Jej klejnot jest osadzony w okolicy tam, gdzie ma być pępek i niebieski naszyjnik.

Charakter

Ma miły i łagodny charakter, rzadko się denerwuje. Zawsze jeśli się zdenerwuje, to po pięciu minutach się uspokaja. Jest wrażliwa, ale nie tak bardzo, by przesadzać z nerwami.

Historia

Została stworzona w Homeworld, gdzie należy do Niebieskiego Diamentu. Od początku miała przenikliwe oczy, przez co nie widziała, lecz jej to nie wadziło. Gdy przyleciała na Ziemię robić notatki o niej, została potrącona przez ciężarówkę. Chociaż klejnoty zwykle klejnoty nigdy niczego nie łamały, u nie był wyjątek. Sama stworzyła wózek inwalidzki, i do dziś nim jeździ.

Broń

Jej bronią jest bicz, który jest bardzo wytrzymały.

Nie ma specjalnej mocy.

Relacje

Niebieski Diament

Bardzo ją lubi.

Kryształowe klejnoty

Nie zna ich, ale nie ma ochoty ich poznawać.

Ciekawostki

  • Lubi, gdy pada śnieg.
  • Ma obsesje na punkcie małych kotów, psów, chomików, świnek morskich i królików.
  • Uwielbia jagody i wodę mineralną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki