FANDOM

Dumortieryt
Turkusowa Cyrkonia

Przezwiska Dum
Rasa Klejnot (fuzja)
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Broń Piły tarczowe na łańcuchu
Drużyna/Przynależność Kryształowi Rebelianci
Przyjaciele Kryształowi Rebelianci
Debiut Kryształowi Rebelianci odc.12 - Agatyt

Dumortieryt jest fuzją Zielonego Agatu i Niebieskiego Apatytu.

Osobowość

Dumortieryt jest żywą i energiczną fuzją. Uwielbia spędzać czas ze znajomymi. W niebezpiecznych sytuacjach potrafi zachować spokój i dokładnie przeanalizować sytuację.

Wygląd

Dumortieryt ma jasnoniebieską skórę i szaroniebieskie średniej długości włosy. Jest nieco wyższa od Granat. Ma jedną parę rąk i dwie pary oczu. Ta bardziej widoczna jest brązowa, a ta druga to małe, niebieskie oczka.

Pierwsze powstanie

Dum nosi niebieski kombinezon oraz ciemnoniebieskie buty. Nosi jedną błękitną skarpetę sięgającą jej uda na lewej nodze.

Klejnot

Klejnoty-1

Dum posiada dwa Klejnoty - Agat i Apatytu. Znajdują się na jej brzuchu i klatce piersiowej i są niebiesko-fioletowe.

Relacje

Kremowa Perła

Lubią się. Kremowa chciałaby ją widzieć codziennie, lubi gdy Niebieski i Zielona się dogadują.

Cytryn

Nie były wobec siebie wrogo nastawione. Dum tęskni za nią. Ma nadzieję, że znajdzie lekarstwo na korupcję.

Umiejętności

Dum posiada podstawowe umiejętności Klejnotu Ery 1 tj. zmiana kształtu, regeneracja, bańkowanie przedmiotów, przywoływanie broni i tworzenie fuzji. Kiedy łączy się z:

Broń-1

Zmienię wygląd tego obrazka ;-; Nie patrz na to

Broń

Bronią Dum są piły tarczowe przywiązane do siebie łańcuchem, po środku łańcucha znajduje się rączka.

Kriokineza

Dum potrafi kontrolować lód. TBA

Elektrokineza

Dum potrafi kontrolować prąd. TBA

Lewitacja

Nie jest w tym najlepsza.

Wystąpienia

Ciekawostki

  • Jej wygląd był inspirowany wyglądem "Cotton Candy Garnet" czyli wyglądem Granat po raz pierwszy.

Galeria