FANDOM

Uciekinierzy to dziesiąty odcinek serii "Przygody Tanzanit"

Fabuła

Żółty Diament miała dumnie podniesioną brodę i uśmiech na twarzy. Tanzanit patrząc na nią miała ochotę roztrzaskać najbliższy klejnot.

Właśnie wychodziła na środek wielkiej sali, prowadzona przez Kwarc. Dookoła widziała przeróżne klejnoty. Patrzyły na nią w różny sposób. Jedne ze współczuciem, a inne tak, jakby chciały ją wyśmiewać.

Czuła się okropnie upokorzona. Za chwilę miała "oddać się na własność Żółtego Diamentu". To było straszne!

Stała już na środku. 

BUUUUUUUUUUM!!!!!!!!!!!!      

Cała ściana runęła na ziemię. Podłoga się zatrzęsła. Tanzanit upadła. Była całkowicie zdezorientowana. Kwarc złapał ją za nogę. Nagle coś uderzyło go w rękę. Fioletowy klejnot wstał i odwrócił się.  Nad ziemią unosił się wielki pojazd z otwartymi drzwiami. Jakaś ręka chwyciła ją za ramię i szybko wciągnęła do środka.

- Sorki, że musiałaś czekać! - zawołał nieznany klejnot.

- Co?! - z trudem wykrztusiła Tanzanit.

- A, no tak... Fluoryt jestem! Lunę już znasz. - odpowiedział niebieski kamień zamykając drzwi.

- Co wy robicie?!

- Spełniamy nasze marzenia i przy okazji wyciągamy Cię stąd! - odpowiedział kierujący maszyną Kamień Księżycowy.

Wylecieli już z budynku i byli coraz wyżej nad ziemią. Oddalali się od Homeworld. Niespodziewanie cały statek się zatrząsł. A potem jeszcze raz.

- Strzelają do nas!! - wykrzyknął Fluoryt.

- Mamy uszkodzenia! Nie dolecimy! - Luna była przerażona.

Statek wymknął się spod kontroli. Rozbił się. Tanzanit nie miała pojęcia, co stało się dalej. Straciła fizyczną formę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki