FANDOM

Uleksyt Szary
20161008 075243-1.jpg
Przezwiska Połówka

Wilczyca

Rasa 95% Klejnot / fuzja
Płeć nie ma nic przeciwko nazywaniu jej kobietą
Kamień Fioletowa Cyrkonia

Leukoszafir

Typ klejnotu boran
Drużyna/Przynależność banda Prasiolit

CAŁY ARTYKUŁ TO SPOILER DO SERII WE ŁZACH

Uleksyt Szary - fuzja Leukoszafir i Fioletowej Cyrkonii, powstanie w nienapisanym jeszcze odcinku serii.

Wygląd

TBA

Charakter

Uleksyt większość cech nieszczęśliwie odziedziczyła po Fioletowej cyrkonii. Śmieje się z nieszczęścia, zwłaszcza, jeśli jest jego przyczyną. Miewa zmienny nastrój, w jednej chwili potrafi być wesoła i uradowana, a w drugiej już kii wściekłością. Nie jest jednak klejnotem do końca złym, co akurat jest zasługą Leukoszafir, która dba by fuzja nie stanowiła zagrożenia. Jest to powodem częstych wewnętrznych konfliktów, które sprawiają, że fuzja na chwilę przestaje kontaktować się z rzeczywistością. Lubi patrzyć na walki, a jeszcze chętniej w nich uczestniczy, jednakże przez Leu często oddala się od nich. Jest złośliwa, zwłaszcza w stosunku do Prasiolit, ponieważ to jedyny jak dotąd klejnot, którego Lefir szczerze nienawidzi.

Relacje

TBA

Broń

20161008 075253-1.jpg

Bronią Uleksyt jest coś, co autorka nazwała "parasolkową wyrzutnią noży". Wygląda ona jak parasol z krzywą rączką, z którego zwisają rzędy szarych noży. Kiedy nie jest używany, musi być na wpół zamknięty, ponieważ otworzenie go powoduje natychmiastowe wyrzucenie wokoło noży na odległość do jednego kilometra. W ich miejsce pojawiają się wtedy nowe, a parasol samoistnie się zamyka. Całkowite zamknięcie parasola powoduje przemieszczenie się noży w górę, gdzie tworzą coś na kształt "jeża", wtedy Uleksyt używa parasola jak miecza. Ma szarą rączkę, na parasolu znajdują się szare i czarne błyskawice, natomiast noże zwisające z niego maja po około pół metra długości, z czego 40 cm stanowią ich ostrza. Wąski szpic na samej górze jest czarny, przez trujący płyn jaki go wypełnia. Jest to destabilizator w płynie.

Klejnoty

TBA

Umiejętności

TBA

Ciekawostki

  • Uleksyty bywają nazywane kamieniami telewizyjnymi
  • Uleksyt szary jest kamieniem półszlachetnym
    • Nazwa ta została wybrana ze względu na Cyrkonię
    • Prawdopodobnie wszystkie fuzje z Cyrkonią to kamienie półszlachetne
  • Z początku miała mieć dwie pary oczu
  • Autorka uważa ją za najładniejszą fuzję w serii
  • Jest pół - stabilna
  • Leukoszafir przez chwilę w fuzji miała wgląd we wspomnienia Fioletowej Cyrkonii
    • W odcinku zostanie opisane co tam zobaczyła
  • Leukoszafir zgodziła się ją stworzyć ze względu na groźby Prasiolit dotyczące Czarnej Perły

Więcej z Fandomu

Losowa wiki