FANDOM

W matni- to drugi odcinek z serii Nieuchwytny cel

Streszczenie

Mineło kilka miesięcy od spotkania Boleit i Lolit. Sfora urządza "dyplomatyczny" oraz "uroczysty" bal.Jednak gdy Lolit planuje powstrzymać obsydian zatrzymuje go Boleit, która pracuje dla przestępcy. W tym czasie plany Obsydiana zaczynają wchodzić w życie.

Fabuła

Lolit oraz Agat nudzili się w swojej "siedzibie" nagle zabrzmiał dzwonek. Dwa klejnoty ścigały się do drzwi w końcu Lolit otworzył drzwi. Był to listonosz, który przekazał im zaproszenie na bal. Agat jednak nie chciała jednak pójść - sorki, to nie są moje klimaty, ale ty powinieneś się "rozerwać"- odmówiła Klejnot pokiwał głową i zaczął się szykować na przyjęcie.Po krótkim czasie był gotowy, więc wyruszył na spotkanie. Gdy dotarł ponownie spotyka boleit, ale kiedy próbuje powiedzieć mu, co robi mistrz, podczas rozmowy chłopak zostaje zaskoczony przez alabaster, a następnie pada na ziemię. Okazuje się, że boleit ogłuszyła go, uderzając metalowym posągiem. Salazar budzi się w celi więziennej. Po dłuższej chwili wydostaje się z więzienia i idą po Obsydian do podziemnego tunelu. Tam zauważają, że Alabaster i Boleit wykorzystują kryształowe krewetki do przenoszenia gleby z Abysji do miejsca balu. Ziemia nasiąknięta mnóstwem energii może przywrócić pełne uprawnienia Obsydianowi i pozwolić normalnie funkcjonować.Wyrwa zauważywszy chłopaka nakazuje robakom atakować klejnot, lecz Boelit je zatrzymuje. Próbuje przekonać Lolita, aby dołączył do Sfory, lecz ten odmawia. W tym samym czasie, Van Obsydian świętuje ze zgromadzeniem krajów należących do ONZ swoje zwycięstwo. Nagle budynek zaczyna porastać roślinnością i zamyka wszystkich wewnątrz. Przywódca Sfory zaczyna domagać się podpisu potrzebnego do przyłączenia Abysji do Organizacji Narodów Zjednoczonych. W odpowiednim momencie pojawia się boelit, która pomaga lolitowi pokonać obsydian z. Wróg wydaje się być silniejszy niż poprzednio. Pojedynek przenosi się do centrum miasta, jednak i tam czarny klejnot ma znaczącą przewagę. Fioletowy klejnot wpada na pomysł i mówi o tym "świerszczowi"(boleit), a w celu jego zrealizowania ponownie udaje się do podziemnych tuneli. Dziewczyna tworzy dużą dziurę w jednej ze ścian, która powoduje przedostanie się rzeki do podziemnych korytarzy. Dzięki temu gleba z Abysji zostaje wypłukana, a Obsydian traci moce.Lolit wylatuje z podziemi na molo. Tam oczekuje go Obsydian, który próbuje udusić chłopaka pnączami, jednak bardziej słabnie. Chłopak rzuca wroga na ziemię, po czym grozi mu.Czarny klejnot po chwili zmęczony zostawia chłopaka, a Alabaster porywa dziewczynę.Chłopak jednak tego nie zauważa i odchodzi.

Najważniejsze wydarzenia

  • Ukazanie się postaci Obsydiana(05)
  • Obsydian próbuje przyłączyć Abysję do ONZ.
  • Lolit ponownie spotyka Boleit
  • Dowiadujemy się o psedonimie Boleit

Postacie

Obsydian

Boleit

Lolit

Błękitny Agat Koronkowy (epizodycznie)

Alabaster(debiut)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki