FANDOM

Tęczowa Perła podeszła do swojego statku.

- Ojejku jakiś ty śliczny! No nareszcie odmalowali to obdarte skrzydło, ale... - zajrzała do wnętrza silnika - No widzę i tu wszystko w porządku. Leu chciałabym ci go teraz pokazać - spojrzała smutno na bańkę unoszącą się obok niej - Lecimy

Podeszła do swojego statku i zajęła miejsce pilota, wystartowała i zatrzymała się kilka planet dalej. Wzięła ostrożnie bańkę do rąk i przebiła ją, uwalniając tym samym Leu.

- Nic ci nie zrobili?

- Mogłaś uprzedzić, że mnie zaatakujesz - powiedziała z wyrzutem - Prawie skruszyłaś mój klejnot. Dzięki - w jej oczach lśniły łzy

- Co się tam działo? - zapytała zatroskana Perła

- Zaraz po mojej regeneracji zobaczyła, że jestem w celi. Przy drzwiach zaczęło migać jakieś światełko i po chwili pojawił się ten klejnot. Zabrano mnie do tamtej sali i posadzono na krześle. Przesłuchiwali mnie i zadawali masę pytań, ale ja milczałam. Wtedy mocno się wkurzyli. Zostawiono mnie samą z klejnotem, od którego mnie zabrałaś, ale zdążyłaś nim cokolwiek się wydarzyło. Dziękuję...

- Mnie wykasowano pamięć - wykasowano ciebie, Ziemię i ciasto czekoladowe - uśmiechnęła się w żarcie - Kotunio mi pomogła.

- Kiedy byłam w bańce słyszałam jak mówisz drużyna marzeń i wiesz co? To zła nazwa, zmieńmy ją. Nie rozumiem o co ci chodziło.

- Niech nikt nigdzie w kosmosie nie musi przeżywać tego co my. Pomagajmy tym, którzy są w opresjach takich jak nasza. Co ty na to?

- Zgoda

Ich rozmowę przerwał krzyk. Ostrożnie rozejrzały się w około i zobaczyły znajomy klejnot.

- To jeden z tych kłusowników, którzy próbowali mnie złapać - powiedziała Leu - Chyba mamy pierwszą misję.

- Ruszamy!

- Stój. Tak nie da rady, widzisz jego statek jest bardzo blisko, może wezwać pomoc. Widzisz tamten klejnot? Jest jakiś dziwny mógł go jakoś zatruć.

- Co proponujesz?

- Może zaprosimy do zabawy Tęczowy Szafir?

- Z przyjemnością.

...

- Proszę, zostaw mnie. Co zrobiliście z Gagat?

- Nie twoja sprawa - warknął napastnik

Nagle ziemia się zatrzęsła i klejnot stracił fizyczną formę. W jego miejscu znajdował się spory krater, a obok niego fuzja ze świdrem w dłoni śmiała się głośno.

- Dziękujemy państwu, to już koniec. Zaraz, dlaczego jak tak dziwnie wyglądam - uświadomiła sobie fuzja po czym się rozpadła.

- Tęczowa Groza! - jęknął klejnot - Z deszczu pod rynnę.

- Spokojnie, już nie jestem zła. Teraz należę do Ekipy marzeń i moim celem jest ochrona tych, którzy sami nie są w stanie się bronić.

- Ekipa marzeń? Pierwsze słyszę. Jestem Malaya i chcę do was dołączyć! Moja przyjaciółka ma kłopoty.

- Dobra. Ta nazwa brzmi całkiem nieźle - powiedziała Lefir do Tęczowej - Opowiedz nam o niej.

...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki