FANDOM

- Terła, wyglądasz na smutną, czy coś się stało?

- Nie nic - skłamała - Idę... gdzieś tam... a ty.... może spróbuj zmusić rośliny do stworzenia jakiegoś szybkiego środka transportu.

- Dobrze - Lefir zajęła się wyznaczonym zadaniem

Tęczowa Perła oddaliła się szybko. "Nie zrobię tego. W tym klejnocie jest coś... sama nie wiem. Ona jest taka bezbronna, słaba, a zarazem silna i niezależna.... nie da się tego wytłumaczyć. Nie nadaje się do armii, ale nie dam rady... Diamenty kazały ją skruszyć to twoje właścicielki!" - walczyła ze sobą w myślach - "Ale nie mogę zniszczyć czegoś tak.... tak ... niesamowitego jak ona. Co robić?"

Jej rozważania przerwał dźwięk komunikatora.

- Tak?

- Czy ten szafir został już skruszony? - zapytał Niebieski Diament

-Nnnie....

- Co to ma znaczyć?!

- Nie powinnam tego robić

- Co? Masz wykonywać rozkazy!

-Tylko, nie powinnam tego robić na ziemi.

- Racja, klejnoty nie mają nad nią władzy. Przywieź ją na Homewolrd, wtedy to zrobisz.

- Ale tak przy innych klejnotach. O wysoka rado, z całym szacunkiem to nie dobry pomysł. Przecież sensem tej policji jest jej tajność.

- Zatem postawimy ją przed najwyższym sądem. Po rozprawie zadecydujemy o jej karze - skruszeniu.

- Ale ona nic nie zrobiła.

- Oskarżymy ją o zdradę stanu. Jak długo zajmie ci powrót?

- Trudno określić, ponieważ znajdujemy się kilkaset kilometrów od mojego statku, a idziemy pieszo. Może to potrwać.

- Masz nas informować na bieżąco.

Rozłączyły się. A zatem Terła musi zabrać Lefir, choć właściwie dlaczego jej broni? Zatem musi zabrać Lefir na Homeworld, sprawić by jej zaufała, a na koniec wbić jej nóż w plecy i skruszyć.

- Terła, czy sanki mogą być?

- Sanki? Przydadzą się tylko przy jeździe z górki.

- Tak, ale te mają korzenie, które je napędzają.

- Dobra wsiadajmy, siedzę z tyłu.... Duże te sanki..

Miały ze dwa metry wysokości, 5 szerokości, 8 długości. Terła siedziała z tyłu, z jej oczu mimowolnie popłynęła samotna łezka.

Koniec odc 10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki