FANDOM

- Postój to dobry pomysł. Rozpalmy ognisko. Robi się ciemno.

Kiedy ogień wesoło tańczył w ognisku, Tęczowa Perła postanowiła zacząć rozmowę.

- No to jak tam z tobą było?

- Pytasz o moją historię? - skinienie głową - No dobrze.

Leu westchnęła ciężko i opowiedziała jej dokładnie to samo, co wcześniej Ametyst. To było tylko kilka dni temu, a wydawało się, że całe wieki.

- A co z tobą?

- Nie powinno cię to interesować.

- Przepraszam, ja po prostu nie wiedziałam.

- Czego?

- Że to dla ciebie takie trudne. Twoja przeszłość.

- Dobra! - krzyknęła oburzona - Dawno, dawno temu powstałam na zamówienie Diamentów. Koniec. Zadowolona?!

- Nie musisz mówić, widać jak przy tym cierpisz. Zabawne, ale to chyba jedyne uczucie jakie potrafię bezbłędnie rozpoznać. Chodźmy spać, czas wtedy płynie szybciej.

- Spać?

- Widzę, że ty też nie wszystko wiesz. Ludzie tak robią. Każdej nocy kładą się w wygodnym łóżku, zamykają oczy i zasypiają. Nigdy nie podeszłam na tyle blisko, aby dokładnie zrozumieć sen. Szczerze to boję się ludzi.

- To bez sensu, przecież w każdej chwili masz dostęp do broni, a oni nie. Dobra spróbuję... zasnąć...

Faktycznie po mniej niż minucie spała, a nad jej głową widniała tęcza.

- Sen to ciekawe zjawisko - powiedziała, gdy obudziła się po minucie. - Ok. Kiedy powstałam razem ze mną była przyjaciółka, Żółta Perła. Widywałyśmy się codziennie, ponieważ przez jakiś czas mieszkałyśmy razem. Odbywałyśmy szkolenia, niestety w różnych dziedzinach. Po przybyciu na Homeworld okazało się, że nastąpiła pomyłka. Żółta Perła nie spełniała oczekiwań. Kazano ją skruszyć. Uciekła statkiem. Zostałam sama, by służyć Diamentom. W sumie to ta ważna część historii. Dobranoc.

Koniec odc8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki