FANDOM

Uwaga!
Ta strona jest aktualnie w rozbudowie i jest edytowana przez użytkownika: Magi45

UWAGA! W TYM ARTYKULE MOGĄ ZNALEŹĆ SIĘ SPOILERY Z JESZCZE NIE NAPISANYCH PRZE ZE MNIE ODCINKÓW Z SERII ''NIEWAŻNE''. CZYTASZ NA WŁASNE RYZYKO!
Cytat1.png Chciałam iść własną drogą! Cytat2.png
Wiśniowa Perła
Wiśniowa Perła
Wiśniowa Perła by Magi.png
Przezwiska
  • Perełka
  • Wisienka
  • Rasa Klejnot
    Płeć Klejnoty nie mają płci (lecz nie ma nic przeciwko nazywaniu ją kobietą)
    Kamień Wiśniowa Perła
    Typ klejnotu Perła
    Broń Włócznia
    Status Aktywna
    Drużyna/Przynależność Heliotrop/Homeworld
    Zajęcie Służenie Heliotrop
    Przyjaciele Brak
    Wrogowie
  • Heliotrop
  • Biksbit
  • Debiut Coś_tu_nie_gra..._nr_1 (Niema rola)
    Aktor Katarzyna Łaska

    Wiśniowa Perła lub Perła Heliotropu- Klejnot, perła która służy Heliotrop. Jest bardzo młodym klejnotem, ma zaledwie 100 lat.

    Osobowość

    Wiśniowa Perła jest cicha, spokojna i posłuszna. Ukrywa swój smutek przed władczynią ponieważ boi się jej, co odnosi się do jej strachliwości. Jest bardzo wrażliwa. Za każdym razem gdy ktoś na nią nakrzyczy ma ochotę płakać. Cechuje ją inteligencja oraz gracja z jaką się porusza i atakuje. Jest także mądra i chytra, zawsze wymyśli jakiś plan.

    Wygląd

    Wiśniowa Perła ma blado szarą skórę, spiczasty nos oraz ciemno różowe duże oczy które chowa pod ciemnoszarymi włosami. Jej klejnot znajduje się na środku klatki piersiowej.

    Ubranie

    Perła nosi czarny kostium z nadrukiem wiśniowego rąbu w którym widoczny jest klejnot. Kolejnym elementem stroju są wiśniowe rajstopy oraz czarne baletki-charakterystyczne dla pereł. Ma na sobie także czarne rękawiczki sięgające przed łokieć oraz bufiaste rękawy, podobne do rękawów Żółtej Perły jednak w kolorze wiśniowym.

    Historia

    Stworzenie

    Perła została stworzona w Homeworld na zamówienie jako służąca oraz przełożona wysoko postawionego klejnotu, Heliotrop która świetnie spisała się w swojej roli. Nigdy nie zastanawiała się skąd jest ani kim są klejnoty które widziała. Heliotrop przedstawiono jej ako bóstwo i boskiego klejnotu któremu ma służyć. Potraktowała to na poważnie i wręcz skakała z radości. Heliotrop początkowo wydawała się być dla niej godnym władcą jednak po czasie stawała się coraz bardziej surowa i zdenerwowana.

    Wydarzenia z serii

    Wiśniowa Perła nie zbyt została przedstawiona w serii. Stała tylko u boku władczyni i wykonywała rozkazy. Jednak gdy nikt nie patrzał, Heliotrop robiła swoje z perłą. Perła z dnia na dzień wyglądała coraz gorzej i nikt tego nie zauważał. Wszystko zmienia się gdy poznaje Angel Aurę i Heliodor.

    Umiejętności

    Perła, jak każdy klejnot potrafi przyzwać broń, odsyłać swoje ciało do formy klejnotu, zmieniać kształt, tworzyć fuzję i bańkować różne przedmioty. Kiedy łączy się z:

    Broń

    Nieznana lecz prawdopodobnie jest nią włócznia.

    Hologramy

    Wiśniowa Perła potrafi wytwarzać hologramy podobne do niej lub czegoś innego. Może to wykorzystywać jako drugą broń.

    Relacje

    Heliotrop

    Została stworzona aby jej służyć. Na początku traktowała ją jak bóstwo i wykonywała jej rozkazy z chęcią jednak po czasie Heliotrop stawała się dla niej okrutna więc Perła już nie jest dla niej taka jak kiedyś jednak ukrywa to bo boi się konsekwencji. Heliotrop ciągle na nią krzyczy i wykorzystuje. Jak na Perłę przystało, jednak Heliotrop znacznie przesadza w dręczeniu swojej Perły, popycha ją a nieraz nawet uderzy. Perła nienawidzi dla niej pracować i z chęcią by odeszła.

    Biksbit

    Podobnie jak u Heliotrop Perła jej nie lubi ale sama Biksbit jest do niej przyjaźnie nastawiona. Perła jednak nie chciałaby mieć takiej okropnej przyjaciółki jaką jest Biksbit.

    Heliodor

    Perła traktuje Heliodor jako zwykły klejnot i ma nic przeciwko jej istnieniu.

    Angel Aura

    Nie zna jej, widziała jedynie fuzję z jej udziałem, czyli Brylant i podobnie jak w przypadku Heliodor jej obecność jej nie przeszkadza.

    Fuzje

    Hematyt

    Hematyt to połączenie jej oraz Heliotrop. Mimo napiętych relacji dwójki klejnotów, fuzja jest w miarę stabilna. Perła nie chciała aby doszło do owego połączenia ale Heliotrop ją zmusiła.

    Wygląd

    Posiada ona cztery ręce i jedną parę oczu. Hematyt ma długie lekko rozczochrane włosy które są uniesione w górę. Jej skóra jest w kolorze jasno szarym ale posiada także rzucające się w oczy ciemnoszare "paski" na ciele. Nosi czarny kombinezon z czerwonymi i wiśniowymi wzorami. Kombinezon ma bufiaste rękawy. Na nogach posiada także wysokie szpilki w dwóch kolorach. Jest dosyć wysoką fuzją jednak często powstaje większa niż powinna.

    Klejnot

    Jej klejnotem jest Perła w odcieniu delikatnego różowego. Znajduję się na środku klatki piersiowej.

    Ciekawostki

    • Jest świetną aktorką.
    • Początkowo wzorowałam się na Mettaton EX z gry "Undertale".
    • Niechętnie spożywa ludzkie jedzenie jednak jedyną rzeczą która naprawdę jej zasmakowała jest herbata
    • Uwielbia muzykę Jazzową
    • Potajemnie nazywa Heliotrop psychopatką i wariatką

    Galeria

    Jakby ktoś chciałby ją narysować, śmiało ^v^

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki