FANDOM

Wiśniowa Perła
WP By Domo112
Rasa Klejnot
Płeć Preferuje być nazywana kobietą
Kamień Wiśniowa Perła
Typ klejnotu Perła
Broń ???
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Aktualnie - Brak

Krótko o postaci

Wiśniowa Perła jest ambitnym i starym klejnotem, gdyż liczy sobie ok. 25000 lat.

Wygląd

Perła ma wiśniowe włosy, bladą cerę i ciemno-wiśniowe oczy. Nosi zazwyczaj ciemno-wiśniową bluzkę na ramiączkach z inicjałami ,,WP",czarne spodnie i magnetowe trampki.

Jej Klejnot jest na jej plecach.

Osobowość

W Homeworld Perła była często krytykowanym klejnotem, przez co była ponurym klejnotem. Pewnego dnia po prostu uciekła, bo nie mogła już tego wytrzymać, ale podjęcie decyzji na ten temat zajęło jej dziesięć lat.

Aktualnie Perła jest ambitnym i towarzyskim klejnotem. Przez swobodę, często zachowuje się dziecinnie.

Historia

Perła powstałą 25000 lat temu dla jakiegoś mało ważnego klejnotu - Karneolu, która była dla niej miła, traktowała ją jak przyjaciółkę, w przeciwieństwie do reszty. Miała ona defekt, więc miała zostać skruszona, ale Karneol, dla którego została stworzona, uchroniła ją od tego. Często starała się pokazać wdzięczność swojej zwierzchniczce, starając się przy każdym zadaniu. 10000 lat później, Karneol została wysłana na inną planetę, w celu ,, Znalezienia ocalałych klejnotów w gruzach zniszczonej świątyni". Wtedy Perła była cały czas krytykowana. Postanowiła uciec na inną planetę. Gdy Karneol wróciła, dowiedziała się o ucieczce przyjaciółki, więc postanowiła ją poszukać. Perła trafiła do metropolii, zwanej Angelica City.

Relacje

Homeworld

Nielubi ich. Wręcz nienawidzi!

Karneol

Perła lubiła swoją zwierzchniczkę. To była jej jedyna przyjaciółka w Homeworld.

TBA....

Ciekawostki

  • Uwielbia Ciastka
  • Narazie nie zna żadnej ze swoich mocy.
  • Ma własny salon fryzjerski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki