FANDOM

Iskierka to 1 odcinek 1 sezonu serii ,,Wolność jest względna" użytkownika Bloby Blob. Można poprawiać błędy ortograficzne i językowe :)

Streszczenie

Żółty Diament próbuje odtworzyć fuzje Granat. Skutek jest zaskakujący.

Odcinek

-To było niesamowite, o Diamencie! Oczywiście obrzydliwe… ale i niesamowite!- Marmur była podekscytowana. – Rebeliancka Perła chciała atakować Szafir, a wtedy Rubin…połączyła się z nią! Fuzja dwugatunkowa! Kto by pomyślał?!

Diament nawet się nie poruszył. Siedział w zamyśleniu.

Fuzje już się zdarzały, i nie było to nic nowego. Kiedy Rubiny się łączyły, były większe. Tak samo Ametysty czy Jaspisy. Ale Fuzja między dwoma innymi klejnotami? Taki klejnot na pewno przejmował umiejętności obu klejnotów. To musiało być niezwykłe.

Marmur przestała się emocjonować, i spróbowała zachować spokój. Wtedy do sali weszła Żółta Perła.

-Wzywała pani, o Diamencie?

-Tak Perło.- odezwała się z powagą.- Chcę, żebyś spisała moje słowa, i dała je Marmur. Ta zaniesie je do Niebieskiego Diamentu.

-Oczywiście, o Diamencie!

- A więc pisz.

Drogi Niebieski Diamencie.

Słyszałam o ostatnich wydarzeniach. To przerażające! Całkowicie wbrew Kryształowej naturze.

Chciałabym jednak podjąć się wyzwania, i przeprowadzić delikatny… eksperyment. Mam do ciebie w związku z tym prośbę.

Prześlij mi jeden Tytan. To wszystko o co cię proszę.

Żółty Diament.

***

Marmur wróciła szybciej, niż ktokolwiek by się spodziewał. Miała w rękach białą bańkę w której był klejnot.

Wylądowała tuż przed Diamentem.

-Oto przed wami- opuściła bańkę, a klejnot zaczął odzyskiwać fizyczną formę - TYTAN!

W jednej chwili miękko na nogach wylądował klejnot. Kryształ znajdował się w miejscu, gdzie powinno być lewe oko. Miał dziwne uczesanie... tylko jeden pasek włosów. W dodatku sterczał w górę!

- Jak funkcjonuje nie widziałam tak niestosownego uczesania!- Powiedziała Perła.- To jest Żółty Diament! Nie powinieneś stawiać się w jej obecności... TAK!

-Przepraszam Perłę.- Wyraźnie nacisnął na słowo Perła, i wypowiedział je z wyższością.

Żółty Diament milczała.

-Teraz.

Nagle Marmur i Tytana zaatakowały dwa Ametysty.

Zdezorientowana marmur posłała fale wiatru. Odepchnęło to napastników, ale nie odesłało ich do klejnotów.

Tytan przyzwał dwa granatowe Shurikeny, i rzucił w napastników. Jeden Ametyst został trafiony, po czym zniknął i stał się fioletowym kamieniem.

Drugi Ametyst wyminął ostrze, ale kiedy zauważył, że jego towarzysz został pozbawiony fizycznej formy, ogarnęła go furia.

Przyzwał dwa bicze. Oba skierował na Tytan.

Marmur dostrzegła to. Podleciała, i chwyciła Tytan z rękę. W ostatniej chwili poderwała się w górę.

Wtedy oplótł się dookoła niej drugi bicz.

- Diamencie!- krzyknęła. - CO SIĘ TU DZIEJE?!

Diament wyrwała Ametyst bicz, i zaczęła przyciągać marmur do siebie.

Marmur spojrzała na Tytan. Wyszeptała:

-Uciekaj.

I puściła go.

Niestety, nic to nie dało. Perydot podbiegła do Tytan, i poraziła go Dezintegratorem Klejnotów.

Marmur tego nie widziała. Może to i dobrze? Oszczędziła sobie nerwów.

Perydot zabańkowała Tytan, i oddała Bańkę Diamentowi.

-Mówiłaś że fuzja tego Rubinu i Szafiru była taka Piękna.- Powiedział Diamet do Marmur, która jeszcze bardziej zawzięcie zaczęła się szarpać.- Więc postanowiłam dać ci prezent. Teraz ty będziesz Piękna.

Wtedy Marmur zrozumiała.

Ale było za późno.

Diament szarpnęła Bicz, który mocno się zacisnął.

Za mocno.

Marmur w jednej chwili stała się kamykiem.

ŻD przyłożyła do siebie oba klejnoty, tak, że między nimi powstał malutki odstęp.

- Nie mam pojęcia jak działa fuzja dwu gatunkowa - mruknęła, po czym skoncentrowała całą swoją diamentową energie na dwóch klejnotach.

Między nimi pojawił się mały piorun.

Po czym klejnoty wybuchły.

Wszędzie unosił się pył. Wszyscy zebrani zaczęli kasłać, z Diamentem włącznie.

Kiedy kurz opadł, Perła powiedziała:

- Mój Diamencie! Spójrz!

Diament spojrzała w kierunku pokazywanym przez perłę.

W powietrzu unosiła się mała, zielona iskierka, która stawała się co raz większa, i większa, aż uformowała owalny kształt. Wtedy przestała błyszczeć, i z brzdękiem upadła na ziemie.

Diament podeszła do dziwnego zjawiska, a kiedy chciała dotknąć obiektu, zaczął błyszczeć.

-OCH! To wygląda jak regeneracja klejnotu!- Krzyknął ktoś.

I miał rację.

Nagle na ziemi ustał nowy klejnot. Miał brązowe, średnie długością włosy z zielonymi pasemkami, a ubrany był w zielono-czarny kombinezon. Jego skóra była jasno zielona.

Ciemny, zielony klejnot z brązowymi plamami znajdował się na lewym ramieniu.

Klejnot otworzył oczy, i rozejrzał się.

- Kim... Gdzie... ja jestem?

Diament bez wyrazu powiedział:

-Ty mi powiedz kim jesteś.

Klejnot bacznie obserwował swoje dłonie.

-Riolit... jestem Riolit.- Oznajmiła.

-A więc Riolit - powiedziała Żółty Diament - Witamy w Homeworldzie.

Postacie

  • ŻD
  • Żółta Perła
  • Tytan (Debiut)
  • Marmur (Debiut)
  • Riolit (Debiut)
  • Granat (Wspomniana)
  • Rubin (Wspomniana)
  • Szafir (Wspomniana)
  • Perła (Wspomniana)
  • Ametysty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki