FANDOM

Zoisyt* to pół klejnot mutant.

Zoisyt*

Zoisyt* by FanArciara

Zoisyt w formie mutanta

Przezwiska Zuzu , Zuzia
Rasa Pół klejnot pół Mutant
Płeć Nie ma nic przeciwko w nazywaniu jej kobietą
Kamień Zoisyt
Typ klejnotu Zoisyt
Broń Widły Bojowe
Status Aktywna
Drużyna/Przynależność Homeworld (wcześniej)

Kryształowe Serca (obecnie)

Zajęcie Ochrona Ziemi , starać się być miłą , majsterkowanie różnych rzeczy w TACOSIE
Przyjaciele Rubin (kiedyś) Angel Aura Kwarc* Awenturyn* Jaspis* Różowy Rubin Pistacjowa Perła Kremowa Perła Zielony Agat Niebieski Apatyt
Wrogowie Sodalit*
Debiut Odc. 1 Ziemia i Kosmos
Motyw Audio |Motyw Audio =
Pokemon Sun & Moon Ultra Beast Battle Music (Highest Quality)

Osobowość

Zoisyt była bardzo nieszczęśliwa i roztrzęsiona ponieważ jest klejnotem mutantem i miała chorobę która (została zniszczona w Odc. 3) niszczyła jej klejnot od środka a ona nic nie mogła z tym zrobić. Wcześniej wolała być sama. Ale tak jakby sama nie jest. Są w niej kawałki innych klejnotów w tym jej stara przyjaciółka i były strażnik Rubin. Ale po poznaniu Awenturyn*, Jaspis i Angel Aury Kwarc* zrobiła się bardziej szczęśliwa i otwarta ale jest reż trochę pesymistyczna...żarcik jest dość dużą pesymistką. Brzydzi się fuzji chociaż sama nią jest. Czasem może rzucić jakimś

Wygląd

Zoisyt ma pomarańczowo-fioletową skórę średniej długości czarno-zielono-fioletowe włosy, czarne oczy, trzy i pół rąk oraz try stopy. Teraz postaram się opowiedzieć o jej ubraniu. Zoisyt ma coś w stylu kurtki z dużą dziurą w kształcie diamentu. Ma podartą (kolory podobne do tych na kurtce) sukienkę.

Historia

narodziny

Zoisyt powstała w Homeworld ponad 5500 lat temu.

zakażenie

W pracy Zoisyt chodzi o to że ma pomagać wysoko postawionym klejnotom które czasem sobie nie radzą. Czasem przydzielane są do nieco niżej postawionych klejnotów. Zoisyt tak świetnie szła pomoc że dali jej Rubin. Pewnego "dnia" została wezwana do jakiegoś Perydotu i miała pomóc jej w eksperymentach na klejnotach. No nareszcie jesteś i masz ze sobą Rubin. Pomożecie mi w eksperymencie wystarczy że naciśniecie te dwa przyciski jednocześnie. Zrobiły więc tak i odeszły nic nie mówiąc. Dzięki za pomoc i do zobaczenia. Przy tym uśmiechała się złowieszczo. Później Zoisyt wezwała jakaś Agat. O witaj usiądź proszę. Doszły mnie słuchy że bardzo dobrze pomagasz innym klejnotom pomyśl co by się stało gdybyś pomagała tak jak teraz i była silna ! Byłabyś o wiele bardziej wielozadaniowa ! O co ci chodzi ? Chodzi mi o to że. Wtedy Agat zaczęła już mówić poważnie. To rozkazy Żółtego Diamentu słyszała o tobie chce cię wykorzystać w eksperymencie. Co ?! Wtedy trzy duże kwarce złapały Zoisyt i Rubin i zaprowadziły do tego samego laboratorium gdzie były wcześniej. O jesteście powiedziała Perydot. Tym razem zrobię eksperyment na was. Zostawcie Zoisyt weźcie mnie ! Cicho bądź Rubin. Ty nie jesteś wyjątkowa tylko Zoisyt ! Ale skoro tak bardzo chcesz do niej dołączyć dołączysz do niej na zawsze ! Po czym wyjęła destabilizator klejnotów i Rubin pufnął. Rubin nie ! Perydot perfekcyjnie wyjęła kawałki klejnotu Rubin po czym znów wyjęła destabilizator i Zoisyt też pufnęła. Kawałki klejnotu Rubin złączyła z klejnotem Zoisyt połączyła też jakiś inny rozbity kawałek klejnotu. Gdy Zoisyt zregenerowała się wyglądała tak (jak na obrazku). Niestety Zoisyt była wściekła i nie nadawała się już do pracy. Wsadzono ją do "przychodni dla mutantów" razem z innymi mutantami. Parę "miesięcy" później gdy Zoisyt doszła już do siebie zaplanowała ucieczkę z innymi mutantami. Plan dokonała się parę dni później. Gdy jakiś kwarc sprawdzał czy wszystkie mutanty są na swoim miejscu zauważył że Zoisyt nie ma. Gdy chciał już wcisnąć guzik alarmu okazało się że Zoisyt stoi za nim a parę ciosów wystarczyło aby klejnot stracił fizyczną formę. Zoisyt uwolniła wszystkie mutanty. Ale to nie był dobry pomysł. Gdy wszystkie mutanty wyszły włączyła się procedura bezpieczeństwa. Całe laboratorium wyleciało w kosmos daleko od Homeworld i miało wybuchnąć. Mutanty nie rozumiały tego ale Zoisyt tak wyskoczyła szybko w próżnie kosmiczną a za nią wybuchła stacja. Niestety straciła fizyczną formę. Ponad 4800 lat leciała w próżni nie mogąc odzyskać fizycznej formy. Potem rozbiła się na Ziemi. Gdy zregenerowała się była mutantem który niszczy wszystko na swojej drodze. Ale spotkała parę podróżujących klejnotów. Dwie z nich połączyły się i fuzja pokonała Zoisyt. (Więcej o Zoisyt w Odc.1 itd.

Relacje

Awenturyn *

Awenturyn to najlepsza przyjaciółka Zoisyt*. Zoisyt bardzo lubi Awenturyn i troszczy się o nią. Uwielbia z nią spędzać czas to najbardziej powstrzymuje jej ból.

Jaspis *

Z całej paczki Zoisyt lubi Jaspis najmniej. Zwykle spędzają ze sobą czas w nocy bo obie nie śpią. Zoisyt lubi z nią wpatrywać się w gwiazdy i słuchać jej historii.

Angel Aura Kwarc*

Zoisyt bardzo lubi Angel chociaż to jej totalne przeciwieństwo ! To Aura siedziała z nią jeszcze wtedy gdy była zamknięta w klatce. I to dzięki niej wybaczyła i polubiła całą paczkę.

Różowy Rubin

Lubi ją. Myśli że jest miła gdyż powiedziała do niej że jest piękna , Zoisyt nigdy wcześniej tego nie usłyszała..

Sodalit*

Zoisyt szczerze nienawidzi Sodalit. Kiedy była wielkim mutantem atakowała klejnoty bo bała się że jej coś zrobią. Potem zobaczyła blask i powstała Sodalit. Fuzja wiedziała gdzie Zoisyt się teleportuje więc ją pokonała i zabańkowała.

Pistacjowa Perła

Uważa że jest mądrym i emocjonalnym klejnotem. Bardzo ją lubi.

Zielony Agat

Są pomiędzy nimi dobre relacje.

Kremowa Perła

Myśli że jest dobrą kucharką. Lubi ją.

Niebieski Apatyt

Uważa że to nieśmiały i zamknięty w sobie klejnot. Przypomina jej dawną siebie.

Nieznana Szafir

Jest wobec niej neutralna.

Zircon

Jest zdziwiona że zgodziła się na walkę z Jaspis. Ogółem ją lubi.

Awenturyn

Chyba ją lubi.

Bursztyn prawa ręka

Przyjaźnią się. BPR uważa ją za "słodkiego mutancia" ale Zoisyt nie przepada kiedy tak na nią mówi.

Bursztyn Lewa Ręka

Chyba ją lubi.

Zircon Kolanko

Lubi ją.

Kasumi

Zna ją z widzenia.

Obsydian

Słabo ją zna.

Frenit

Ma do Frenit lekką odrazę bo jest fuzją ale ogółem ją lubi.

Różowy Ametryn

Uważa że jest jej wrogiem. Nie chcę żeby kiedykolwiek jeszcze powstała i nie chce mieć z nią nic wspólnego.

Różowa Aura Kwarc

Uważa że to fuzja wielkich optymistek. Zażartowała z niej nawet : Niech jeszcze Awi się do niej dołączy to będziemy mieli cyrk na kółkach ! Toleruje ją.

Amazonit *

Bardzo lubi fuzję co jest u niej niezwykle niespotykane. Lubi w niej to że jest cicha.

Brazylianit

Nie przepada za nią i nieco się nią brzydzi. Uważa że jest zbyt hałaśliwa lecz ją toleruje.

Umiejętności

  • Zoisyt* jak wszystkie Klejnoty potrafi : zmieniać kształt, wywołać broń, odsyłać swoje ciało do formy klejnotu, bańkować przedmioty i tworzyć fuzje.
  • Jak inne Klejnoty Zoisyt* posiada własną broń. W tym przypadku to widły bojowe. Potrafi rzucać nimi na dystans jak oszczep. I zadawać równie dobre obrażenia co normalnie.
  • Potrafi się teleportować.
    • Kiedy przeżywa bardzo złe emocje zamienia się w mutanta z Odc.1. (Wygląd wkrótce). Jest wtedy bardzo potężna ale nie panuje nad sobą. Wtedy panuje nad nią nieznany pomarańczowy kawałek klejnotu. Niszczy wszystko na swojej drodze.

Klejnot/y

Klejnot Zoisyt jest w kształcie owalu. Jest fioletowy w ciemno zielone paski. Są do niego są przyczepione 2 odłamki klejnotów. Pierwszy to jej dawna przyjaciółka i ochroniarz Rubin. Jej odłamek jest czerwony i w kształcie trójkąta. A trzeci to nieznany klejnot nazywany przez Zoisyt "Niebezpieczny". Jest koloru piaskowego w kształcie trzech szpikulców połączonych w całość. Klejnot Zoisyt jest największy. Odłamek niebezpiecznego 2 największy. A odłamek Rubin najmniejszy. Znajduję się nad brzuchem i pod klatką piersiową czyli tak jakby pomiędzy brzuchem a biustem.

Fuzje

Z Awenturyn * tworzą Fuksyt.

Ciekawostki

  • Jest jedną z głównych bohaterek serii Ziemia i Kosmos.
  • Inne kawałki klejnotów które w niej są to jej była strażniczka Rubin oraz drugi brązowy nieznany kawałek który nazywa niebezpieczny.
  • Boi się fuzji. Lecz kiedy musiała się połączyć z Awi stworzyły Fuksyt.
  • Gdyby nie Angel Aura Kwarc* nadal siedziała by w klatce.
  • Kiedy zadebiutowała była wielkim mutantem który nad sobą nie panował i został pokonany przez Sodalit*.
  • Jest najstarsza z całej paczki ale większość swojego życia była w formie klejnotu lecącego przez kosmos.
  • Jej ulubionym daniem są TACOSY.
  • Ogląda różne dramaty i horrory.
  • Oryginał został zrobiony kiedy autora wkurzył jego młodszy brat. Miało to reprezentować jego złą emocję.

= Galeria